کد خبر: 8650
A
حداد عادل در جمع خبرنگاران:

رویکرد ما در انتخابات مشخص است/ معرفی کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات فرآیند خاصی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری فرآیند خاصی دارد که طی می‌شود، گفت: تاکنون چیزی درباره گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده است.

رویکرد ما در انتخابات مشخص است/ معرفی کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات فرآیند خاصی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایرانغلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (دوشنبه)‌ در حاشیه برگزاری مراسم ختم والده محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره زمان معرفی کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: معرفی کاندیداها برای انتخابات فرآیند خاصی دارد که طی می‌شود و به‌موقع باخبر می‌شوید.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فرآیند انتخابات در اصولگرایان کلید خورده است یا نه؟ توضیح داد: بالاخره یک انتخاباتی در پیش است که رقابت‌ هم باید باشد و طبیعی است که این امر اتفاق افتاده است.

حداد عادل در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری چه کسانی هستند؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا زمان‌بندی برای معرفی کاندیداهای اصولگرایان انجام شده است یا نه؟ تصریح کرد: فکرهایی در این زمینه شده است.

حداد عادل همچنین گفت: رویکرد ما در انتخابات مشخص است و از ابتدای انقلاب تاکنون نیز معلوم بوده و الان هم مشخص است.

نماینده سابق تهران در مجلس نهم در پایان در پاسخ به سؤالی درباره نقض برجام توسط مجلس سنای آمریکا، گفت: اقدام آمریکایی‌ها سنگی بر «جام» برجام بود و به آن ترک وارد کرد و نشان داد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و این آمریکا همان آمریکای 28 مرداد است و جوانان باید بیشتر به این مسئله توجه کنند و به آمریکا دل خوش نکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر