کد خبر: 86584
A

نماینده آستارا در مجلس: نمایندگان مجلس یازدهم اختلافی با هم ندارند

غلامرضا مرحبا گفت‌: مجلس یازدهمی‌ها اختلافی با هم ندارند،‌ ان‌شاءالله از این پس هم مشکلی پیش نخواهد آمد.

نماینده آستارا در مجلس: نمایندگان مجلس یازدهم اختلافی با هم ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ مجلس یازدهم از همان اولین جلسه‌ها درگیر حاشیه‌هایی شد. طرح ختم روزانه قرآن، تعطیلی جلسه برای اقامه نماز آیات و در این چند روز شائبه استیضاح هیات‌رئیسه و کاهش اختیارات رئیس مجلس برخی اتفاقات مجلس یازدهم بود که باعث شد مجلس یازدهم به گواه عموم روزهای پرسروصدایی را در بدو شروع دوره چهارساله تجربه کند.

 

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا، در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین در این ‌باره اظهار داشت: مجلس یازدهم در شرایطی کارش را شروع کرده است که کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین برنامه‌های ضد ایرانی نظام‌ بین‌الملل مشکلات عدیده‌ای دارد. به همین دلیل نمایندگان مجلس فعلی باید تمام توان‌شان را به کار گیرند‌ تا با تصویب قانون‌های لازم و همچنین اجرای دقیق وظیفه نظارت، مقدمات برای کم کردن مشکلات فراهم شود.

 

نماینده مردم آستارا در ادامه گفت: این روزها در رسانه‌ها گزارش‌هایی از تلاش برای استیضاح هیات‌رئیسه یا کم کردن حوزه کاری رئیس مجلس مطرح شده است. من به عنوان یکی از منتخبان مجلس، درباره این موضوع‌ها هیچ چیزی نه شنیده‌ام و نه احساس کرده‌ام.

 

او توضیح داد: در جلسه‌هایی که تاکنون در مجلس یازدهم تشکیل شده‌ الحمدلله همه چیز خوب بوده است. حالا باید جلوتر برویم و ببینیم در آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد. ان‌شاءالله که مشکلی نباشد و ما بتوانیم در راستای وظایف قانونی و عمل به آنچه لازم است، کارنامه‌ای قابل قبول از خود به نمایش بگذاریم.

 

مرحبا ادامه داد: درباره اینکه وقتی اکثر مجلس در اختیار یک گروه و طیف خاص است چه تاثیری می‌تواند داشته باشد ‌نمی‌شود اظهارنظر صریحی کرد. بالاخره در ادوار ده‌گانه مجالس شاهد ترکیب‌های متفاوتی بودیم، اما مهم این است که شأن و جایگاه مجلس با هیچ متر و معیاری نادیده گرفته نشود. البته همفکر بودن نمایندگان می‌تواند از تضارب رأی جلوگیری کند و در نتیجه کارآمدی را افزایش دهد.

 

غلامرضا مرحبا در پایان صحبت‌هایش گفت: مجلس یازدهمی‌ها اختلافی با هم ندارند،‌ ان‌شاءالله از این پس هم مشکلی پیش نخواهد آمد.

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر