کد خبر: 86595
A

اطلاعاتی درباره جلسات محسن رضایی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

محسن رضایی جلسات انتخاباتی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری از هم اکنون آغاز کرده است.

اطلاعاتی درباره جلسات محسن رضایی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بر اساس شنیده ها محسن رضایی چندین جلسه انتخاباتی برگزار کرده و تیمی از کارشناسان مجمع را هم با خود همراه کرده است. این افراد همراه با خود محسن رضایی وارد مجمع شده اند و از همراهان همیشگی او محسوب می شوند؛ نام های که انتخابات های گذشته هم همراه او بودند به نظر می رسد او را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می کنند.

نام رضایی بعد از انتخابات ۹۶ با طرح ایده کاندیدای نظامی برای انتخابات ۱۴۰۰ از سوی بعضی اصولگرایان مطرح شد. 

محسن رضایی در این چند سال نیز که بر کرسی دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه زده بود تلاش کرد تحرکاتی جدیدتر را دنبال کند. او گرچه در هنگام ریاست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر مجمع چندان موضع گیری سیاسی نمی کرد و حضور محسوسی در مجمع نداشت اما از دو سالی که آیت‌الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و به علت بیماری نمی‌توانست در جلسات این مجمع شرکت کند و در بستر بیماری بود، بسیار تلاش کرد در مقام دبیر مجمع نقش موثری در هیئت عالی نظارت ایفا کند.

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در غیاب مرحوم هاشمی شاهرودی زیر نظر محسن رضایی فعالیت می کرد.در دوره حضور آملی لاریجانی در ریاست مجمع نیز محسن رضایی همچنان تلاش دارد تا حضوری تاثیرگذار از خود در مجمع به نمایش بگذارد و حتی اخیرا از افزایش اختیاراتش نیز سخن گفته است. به نظر می رسد مجمع تشخیص برای برادر محسن حیاط خلوتی شده است تا شاید در سایه آن وجهه سیاسی خود را تقویت کرده و تریبونی برای اظهارنظرهای سیاسی او باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر