کد خبر: 86690
A

جبار کوچکی نژاد: دولت بعدی باید از جنس مجلس یازدهم و انقلاب باشد/ روحانی می خواهد محرومین و نیازمندان را از نظام جدا کند؟

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: امروز دو تفکر ما می‌توانیم و ما نمی‌توانیم در کشور وجود دارد، تفکر ما می‌توانیم همان تفکر مردم و تفکر ما نمی‌توانیم همان تفکری است که بخش وسیعی از دولت را در چنگ خود دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون خط سازش را در پیش گرفته و امروز هم برجام را بر مردم تحمیل کرده است.

جبار کوچکی نژاد: دولت بعدی باید از جنس مجلس یازدهم و انقلاب باشد/ روحانی می خواهد محرومین و نیازمندان را از نظام جدا کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ جبار کوچکی‌نژاد در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه تیر 99) گفت: کشور ما در مقطع خاص از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته، اگر همه ارکان نظام به ویژه نمایندگان مراقب نباشند، خسارت سنگینی بر نظام تحمیل می‌شود. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی، دو تفکر و اندیشه در کشور حاکم است. تفکر ما می‌توانیم و تفکر ما نمی‌توانیم. مردم در جرگه و گروه ما می‌توانیم قرار دارند و اگر مسئئولان همراهی کنند می‌توانیم بر همه مشکلات فائق آئیم. تفکر ما می‌توانیم همان تفکر انقلابی عمل کردن است که در طول چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم و مردم با این تفکر افتخارهای بزرگی را دراین مدت آفریدند. 

وی افزود: تفکر ما می‌توانیم همان تفکری است که جنگ را اداره کرد و از مرزها گذشت و مردم عراق و سوریه و یمن را نجات داد. این تفکر همان تفکری است که چرخه هسته‌ای را با اقتدار ادامه می‌دهد. این تفکر همان تفکری است که بعد از شهادت سلیمانی سیلی محکمی به آمریکا زد. 

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم به مجلس یازدهم امید بسته‌اند به دنبال این هستند که ما می‌توانیم و تلاش دارند دولت بعدی را هم از این تفکر که از جنس مردم و انقلاب باشند انتخاب کنند. 

وی اظهار داشت: اما تفکر ما نمی‌توانیم یا همان تفکر غیرخودی یعنی تفکری که خط سازش را از زمان پیروزی انقلاب تا امروز ادامه می‌دهد همان تفکری که بخش وسیعی از دولت را در چنگ خود دارد. همان تفکری که برجام را بر ملت تحمیل کرد. این تفکر همان تفکری است که فتنه‌های 88 و... را مورد حمایت قرار داد. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تفکر ما نمی‌توانیم همان تفکری است که پیروانش درصددند تا خیانت چهل ساله خودشان را پاک جلوه دهند. تفکر ما نمی‌توانمی که اصل ولایت فقیه را نشان گرفته، این تفکر همیشه با دشمنان نظام در داخل هماهنگ عمل می‌کرد. 

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: تفکر ما نمی‌توانیم فساد سیاسی و اقتصادی را گسترش می‌دهد. این تفکر همان تفکری است که با منافقین و دشمنان نظام همکاری می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اگر چه سؤال از رئیس‌جمهور وظیفه شرعی است، اما مجلس دهم با همه کارشکنی‌ها همین جنس سؤال‌ها را از رئیس‌جمهور مطرح کرد، اما هیچ تغییری در رفتار دولت آقای روحانی پدید نیامد. اگر مصلحت نظام باشد، تنها راه استیضاح رئیس‌جمهور است که می‌تواند فصل جدیدی از تحولات را در مدیریت کشور ایجاد کند.

وی گفت: میلیاردها دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی برای تأمین کالاهای اساسی پرداخت شده حال که باید آثار آن در سفره‌های مردم مشاهده شود این مسئله احساس نمی‌شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: سؤال مردم از رئیس‌جمهور این است که کمر بسته تا ستون نظام که محرومین و نیازمندان و جوانان متدین هستند را از نظام جدا کند؟ چرا روش سهمیه‌بندی ارزاق عمومی اجرا نمی‌شود تا یارانه به محرومین برسد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بیش از 700 هزار نفر در سیستم اجرایی کشور تحت عناوینی همچون قرارداد شرکتی، کارمعین، پروژه‌ای، قرداد موقت و... حقوق درافت می‌کنند و با چشمان خود می‌بینند که بسیاری از آقازاده‌ها که در قدرت و ثروت نفوذ دارند، کد می‌گیرند و استخدام رسمی می‌شوند. 

وی افزود: بحران مسکن و ارز و سکه وافزایش قیمت کالاهای اساسی مردم را گرفتار کرده، آقفای رئیس جمهور مردم از شما مسکن اجتماعی نمی‌خواهند، مسکن مهر را کامل کنید. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر