کد خبر: 86699
A
دیده بان ایران:

تعریف و تمجید سایت زاکانی از زاکانی/ قوه قضاییه باید به تخلفات تاجگردون رسیدگی کند

علیرضا زاکانی صفحه توییتر خود درباره رد اعتبارنامه تاجگردون نوشت: «هزاران درود و سلام بر ملت ایران بویژه مردم گچساران و باشت. ‌گرچه مجلس در اصلاح خود امروز گامی مهم برداشت ولی تازه در آغاز راهیم. ‌ان شاء الله گام اصلی، حرکت در رفع مشکلات اقتصادی مردم خواهد بودکه بی شک خدمت به همگان علی الخصوص عزیزان گچساران و باشت اولویت نمایندگان مجلس می باشد.»

تعریف و تمجید سایت زاکانی از زاکانی/ قوه قضاییه باید به تخلفات تاجگردون رسیدگی کند

به گزارش دیده بان ایران, به دنبال رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی، سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی با انتشار گزارشی ضمن تشکر از پافشاری نماینده مردم قم در مجلس نوشت: پافشاری زاکانی برای مبارزه با فساد باز هم نتیجه داد. این سایت توضیح بیشتری درباره گذاره «بازهم» نداده است اما با شروع مجلس یازدهم بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی این سوال را مطرح کردند که چه فرقی میان تاجگردون و قالیباف است که نماینده های مجلس انقلابی اعتبارنامه یک نفر را سفت و سخت پیگیر می شوند اما نفر دیگر نه تنها اعتبارنامه اش تصویب می شود بلکه به ریاست قوه هم می رسد.

 

دادگاه رسیدگی به تخلفات قائم مقام قالیباف درحالی به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است که سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی در همین گزارش خود آورده است که "با توجه رسانه ای شدن تخلفات تاجگردون و پیگیری قابل توجهی از اخبار مربوط به این نماینده در افکار عمومی، انتظار ایجاد شده این است که قوه قضائیه هرچه سریعتر به جریان رسیدگی پرونده های تاجگردون ورود کند. جریان محاکمه نماینده متخلفی که عدم صداقت و پرونده های مربوط به او باعث شد که مجلس شورای اسلامی حضورش را درون خود برنتابد، باید هرچه زودتر و به قید فوریت آغاز شود. "

این سایت توضیح نداده است که چرا در سایر موارد به افکار عمومی توجه نمی شود.

منبع: تحریریه دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر