کد خبر: 86708
A
خبر صداوسیما تکذیب شد:

رییس دیوان محاسبات کشور دو هفته دیگر انتخاب می شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: از زمان اعلام رسمی کمیسیون، افرادمتقاضی ریاست و دادستان دیوان محاسبات طی مدت دو هفته می‌توانند رزومه خود را به دبیر این کمیسیون ارائه دهند.

رییس دیوان محاسبات کشور دو هفته دیگر انتخاب می شود

به گزارش دیده بان ایران؛  محمد خدابخشی با اشاره به تصویب نحوه انتخاب رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات در نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قرار شده، از زمان اعلام رسمی کمیسیون افراد علاقمند و متقاضی ریاست و دادستان دیوان محاسبات طی مدت دو هفته رزومه خود را به دبیر این کمیسیون ارائه دهند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: رزومه متقاضیان در کمیته دیوان محاسبات بررسی می‌شود و آنها 4 نفر برای رئیس کل و 4 نفر برای دادستان دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی خواهند کرد.

خدابخشی بیان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه هم در نهایت از میان 8 نفر معرفی شده، دو نفر را برای ریاست و 2 نفر برای دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس برای انتخاب توسط نمایندگان معرفی خواهد کرد.

 

گفتنی است صبح امروز رسانه های وابسته به صداوسیما از ریاست عادل آذر با 200 رای نمایندگان بر دیوان محاسبات کشور خبر داده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر