کد خبر: 86715
A
دیده بان ایران روند بررسی اعتبار نامه منتخب گچساران را بررسی کرد؛

"دستمال کثیف" تاجگردون روی "شیشه کثیف" مجلس جا ماند

غلامرضا تاجگردون نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی امروز در حالی میز شماره 257 خودش را تحویل محمدباقر قالیباف داد که در تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است یک دستمال مصرف شده و کثیف روی آن جا مانده و یک نسخه از هفته نامه پرتو به صاحب امتیازی موسسه امام خمینی به ریاست آیت الله مصباح یزدی و جبهه پایداری با تیتر " اصلاح طلبان در گرداب فقر تئوریک" روی آن قرار دارد. پس از رد اعتبارنامه منتخب گچساران این جمله او در شبکه های مجازی باردیگر دست به دست شد."من اگه شیشه کثیفم دستمال شما هم تمیز نیست."

"دستمال کثیف" تاجگردون روی "شیشه کثیف" مجلس جا ماند

به گزارش دیده بان ایران؛ بالاخره پس از 40 روز کشمکش فراوان درباره تایید یا عدم تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده های مجلس یازدهم که خودشان را انقلابی معرفی کرده اند با ۱۲۸ رای مخالف در مقابل ۱۰۲ رای موافق با ادامه حضور منتخب گچساران در مجلس مخالفت کردند تا سایت جهان نیوز، رجانیوز و الف و... تیتر خود را اینگونه انتخاب کنند" گام اول مبارزه با فساد در مجلس یازدهم برداشته شد."

مبارزه ای که به نظر می رسد حالا دیگر برای بسیاری از مردم روشن شده است که تنها در صورتی به ثمر خواهد رسید که پای نماینده خودی از جریان خودی(!) در میان نباشد.

غلامرضا تاجگردون نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی امروز در حالی میز شماره 257 خودش را تحویل محمدباقر قالیباف داد که در تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است یک دستمال مصرف شده و کثیف روی آن جا مانده و یک نسخه از هفته نامه پرتو به صاحب امتیازی موسسه امام خمینی به ریاست آیت الله مصباح یزدی و جبهه پایداری با تیتر " اصلاح طلبان در گرداب فقر تئوریک" 

شاید این تیتر بی مناسبت به  خبری که نماینده تهران امروز در تویتترش در رابطه با جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس در رابطه با اعتبار نامه تاجگردون منتشر کرد نباشد. 

 مجتبی رضاخواه نماینده تهران نیز در صفحه شخصی خود در توییتر این گونه نوشت: «یکی از دلایل رد اعتبارنامه تاجگردون، دفاع بد و مغلطه تعجب‌برانگیز پزشکیان بود.  ایشان با اشاره به حدیثی نتیجه گرفت که اگر کسی اتهامات علیه خودش را رد کند، باید آنها را نادیده گرفت!

وی در توییت جداگانه‌ای نوشت: «اعتبارنامه آقای تاجگردون بعد از شنیدن ۱۵ دقیقه صحبت نماینده مخالفین و ۳۰ دقیقه دفاع ایشان و آقای پزشکیان رد شد.»

اما پس از رد اعتبارنامه منتخب گچساران این جمله او در شبکه های مجازی باردیگر دست به دست شد. اظهار نظری که هفته گذشته در مصاحبه با سایت فراز منتشر شد و تاجگردون گفته بود: "من اگه شیشه کثیفم دستمال شما هم تمیز نیست."

 حالا این شیشه کثیف به بیرون از مجلس منتقل شد و به نظر می رسد دستمال کثیف در مجلس باقی مانده است و امیدواریم نماینده های مجلس یک بار دیگر این جمله میرسلیم را با خودشان تکرار کنند. " برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص 65 میلیارد تومان فقط به یک رئیس کمیسیون در مجلس پرداخت شده است./ دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر