کد خبر: 8698
A

نطق انتقادی نماینده اصولگرا: رقاصان خانه‌های سیاست شده‌ایم/ قیامت برپا شود چه جوابی دارید؟

محبی نیا با انتقاد از شدت گرفتن نگاه سیاسی در مجلس، گفت: ما گرفتار نام هستیم و نام ها برای ما دام شده است.‌این نام های چپ و راست ما را از دیدن حقیقت و گرفتاری مردم باز داشته است.

نطق انتقادی نماینده اصولگرا: رقاصان خانه‌های سیاست شده‌ایم/ قیامت برپا شود چه جوابی دارید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در نطق میان دستور خود به انتقاد از نمایندگان مجلس پرداخت و گفت: در جامعه باید قاعده ای را احیا کنیم و از اینکه این روند در جامعه احیا شود نگران نباشیم،‌آن هم این است که اجازه بدهیم ماهیت مجلس یک مقدار تلخ و گزنده باشد.

این نماینده مجلس دهم، افزود: ‌مجلسی که مخالفت‌ها و موافقت‌ها،‌نطق‌هایش تلخی لازم را نداشته نباشد،فکر می‌کنم به درد نمی‌خورد،‌ سال‌ها است که از فساد،بیکاری، دزدی و روابط نامیمون قبیله ای می نالیم،اما حاصل چیست؟ آیا ما در مقابل این همه پولی که هزینه می‌کنیم، رضایت لازم را به دست می آوریم؟ در همه این زمینه‌ها کارنامه‌مان درخشان نیست.

محبی نیا با بیان این نکته که «من وجوه مثبت نظام و انقلاب را نادیده نمی‌گیرم.»، ادامه داد: اما امروز به عنوان ناظر و نماینده ملت با صراحت می‌گویم که ما در حوزه کارآمدی و تامین رضایت مردم موفق نبوده ایم. یک روزی بود که من به این تابلو خدمت خودمان نگاه کردم، نوشته بود ایام خدمت یک روز. الان اگر نگاه کنید 201 روز است که شما در مجلس دهم ایام خدمت خود را سپری می‌کنید آیا در مجلس 2 کارکرد تقینی داشته اید که به درد مردم بخورد و مصائب مردم را تسکین ببخشد؟

وی تصریح کرد:آیا قوه قضائیه را در این مدت به سمت و سوی تامین عدالت پیش برده اید؟ آیا استیضاح ها و تذکرهای شما در کمیسیون ها و صحن مجلس، قوه مجریه را به سمت و سوی رفاه برده است؟

این نماینده مجلس دهم معتقد است:«آیا اگر امروز قیامت بر پا شود و از ما سئوال شود که آرای شما به خاطر سیاسی بازی، جناح بازی و مصالح شخصی خودتان بوده است یا نه؟ دستمان خالی است یا پر است؟ بیایید بپذیریم با این روندی که ما در پیش گرفته ایم به هیچ وجه به نقطه مطلوب نخواهیم رسید.

محبی نیا با انتقاد از شدت گرفتن نگاه سیاسی در مجلس، گفت: ما گرفتار نام هستیم و نام ها برای ما دام شده است.‌این نام های چپ و راست ما را از دیدن حقیقت و گرفتاری مردم باز داشته است.خیلی از مواقع نگاه ما به این نیست که فلان طرح و لایحه چه آثاری برای مردم و اسلام خواهد داشت نگاه مان این است که این لایحه از کدام منظر سیاست رنگ پیدا کرده است.ما در بعضی از مواقع رقاصان رنگ هایی هستیم که در خانه های سیاست شکل گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر