کد خبر: 87313
A

موسوی لارگانی: نظارت استصوابی شورای نگهبان از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس، نظارت استصوابی شورای نگهبان را از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی‌های ضدانقلاب عنوان کرد.

موسوی لارگانی: نظارت استصوابی شورای نگهبان از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان نوشت: «شورای نگهبان به عنوان رکن اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسبانی از قانون و شرع بسیار موثر است.

 

شورای نگهبان نقشی بی بدیل در دیده بانی نظام اسلامی و انقلاب دارد که در ۹ اصل قانون اساسی به ضرورت تشکیل، حوزه اختیار و وظایف این نهاد انقلابی تصریح شده است.

 

تاثیرگذاری، دقت نظر و نفوذ ناپذیری شورای نگهبان تنها دلیل کینه‌ورزی‌های عمیق دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند است.

 

نظارت استصوابی شورای نگهبان آن هم به صورت مستقل و مفید بر عرصه انتخابات، یکی از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی‌های ضدانقلاب است.

 

اینجانب ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به دبیر محترم و انقلابی، فقهای ارجمند و حقوقدانان گرانقدر شورای نگهبان و همچنین اعضای محترم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اصفهان و دفتر نظارت شهرستان فلاورجان تبریک عرض نموده و از خداوند باری تعالی برای خدمتگزاران در این شورا موفقیت روزافزون را طلب می نمایم.»

 

منبع: ایسنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر