کد خبر: 87339
A

از متن خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۲۷ تیر ۱۳۷۳: سردارنقدى، رییس حفاظت و اطلاعات ناجا ، گزارشی از شیوع فساد در نیروى انتظامى داد و خواست که به فکر علاج باشیم

. سردار [محمدرضا] نقدى، رییس حفاظت و اطلاعات ناجا [= نیروی انتظامی] آمد. گزارشی از شیوع فساد در نیروى انتظامى داد. خواست که این مشکل را به فکر علاج باشیم.

از متن خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۲۷ تیر ۱۳۷۳: سردارنقدى، رییس حفاظت و اطلاعات ناجا ، گزارشی از شیوع فساد در نیروى انتظامى داد و خواست که به فکر علاج باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ در متن خاطرات 27 تیرماه سال 1373 آیت الله هاشمی آمده است: از منزل به مجتمع شهدا در شهرک دولت‌ آباد شهررى رفتیم که یکى از مراکز حمایتى سازمان بهزیستى است. از سایر مجتمع‌ها هم افرادى را آورده بودند. کودکان بى‌سرپرست و مددجویان و معلولان را با هم دیدیم. بعد از مشاهده نمونه‌ها، کمک‌ها و آموزش‌ها و استماع گزارش و مذاکره با مددجویان و بچه‌ها، در جمع آنها صحبت کردم. مصاحبه با تلویزیون و رادیو هم انجام شد.
خیابان‌ها، میدان‌ها و پارک‌های این منطقه محروم که اخیراً با همت شهرداری تهران، زیباسازى شده، جالب است. جمعى از مردم در خیابان بیرون مجتمع جمع شده بودند و اظهار محبت نمودند. پیاده شدم و از جلوی آنها عبور کردم. در مسیر آقایان [علیرضا] مرندى و [سیدعلی] غیورى، با من آمدند و مطالبى را مطرح کردند.
تا ساعت یازده‌ونیم کارها را انجام دادم. تیمسار [منصور] ستارى، [فرمانده نیروی هوایی ارتش] آمد. از پیشرفت امور در نهاجا [= نیروی هوایی ارتش] اظهار رضایت کرد و براى بنیاد تعاون و کارهاى جارى کمک خواست. سردار [محمدرضا] نقدى، رییس حفاظت و اطلاعات ناجا [= نیروی انتظامی] آمد. گزارشی از شیوع فساد در نیروى انتظامى داد. خواست که این مشکل را به فکر علاج باشیم. از بازرسى و سیاسى عقیدتى گفت.
جلسه‌اى براى مسایل دارو داشتیم. ابتدا تصمیم گرفتیم، در کنار کارخانه بزرگ سُرنگ‌سازى هلال احمر، کارخانه‌اى براى تولید محصولات تحقیقات خانم دکتر معظمى بسازیم که چند نوع ماده اصلى داروها را به دست آورده است. سپس دربارة تأمین ارز تولیدات دارو و مدیریت درست توزیع مذاکره شد.
عصر شوراى اقتصاد جلسه داشت. قبل از غروب به خانه آمدم. فائزه آمد و از سفر به تربت حیدریه گفت و براى نیازهاى این شهرستان کمک خواست. در گزارش‌ها هنوز بحث برخورد قطعات ستاره دنباله‌دار شومیکر- لوى9 به مشترى داغ است. امروز بزرگترین قطعه از 21 قطعه در راه، اصابت کرده و گویا تصاویر تلسکوپ ‌هابل، بهترین تصویرهاست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر