کد خبر: 87350
A

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: گیرم روحانی را برکنار کردیم، خب چه کسی جایگزین او می شود؟ اسحاق جهانگیری!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: استیضاح رئیس جمهور نه تنها مشکلی حل نمی‌کند بلکه خود موجب ایجاد چالش می‌شود و در بهترین حالت اگر هم رئیس جمهور استیضاح شود، معاون اول امور را در دست می‌گیرد که او هم کارنامه‌اش بهتر از شخص رئیس جمهور نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: گیرم روحانی را برکنار کردیم، خب چه کسی جایگزین او می شود؟ اسحاق جهانگیری!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی  گفت: استیضاح رئیس جمهور آن هم در شرایط فعلی کشور مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نمی‌کند و ضرورتی هم ندارد.

وی افزود: شرایط کشور امروز به گونه‌ای است که استیضاح رئیس جمهور نه تنها باعث حل مشکلات نمی‌شود، بلکه باعث ایجاد چالش و حتی قفل شدن کشور هم می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: به فرض استیضاح رئیس جمهور مطرح شود و استیضاح رأی آورد و رئیس جمهور برکنار شود، در بهترین حالت در این شرایط معاون اول در این یک سال کار وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد تا انتخابات برگزار شود.

نصیرایی خاطرنشان کرد:همه ما می‌دانیم کارنامه عملکرد آقای معاون اول هم بهتر از رئیس جمهور نیست، پس در صورت انجام همه مراحل استیضاح فردی (معاون اول) امور اجرایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا زمان برگزاری انتخابات در دست می‌گیرد که کارنامه عملکردی وی بهتر از آقای رئیس جمهور نیست.

وی افزود: در نتیجه آنچه که استیضاح کنندگان به دنبال آن هستند که امور بهبود پیدا کند از طریق استیضاح میسر نیست و در این چند ماه باقیمانده از عمر دولت بعید است که به این سرعت انتخاباتی برگزار شود و شخص معاون اول کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست خواهد گرفت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در مجلس در این یک سال باقیمانده از عمر دولت باید با وضع قوانین مناسب و نظارت دقیق در مسیر بهبود امور گام برداریم؛ چراکه وضع قوانین جدید و نظارت بر اجرای درست آن می‌تواند مشکلات کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید با دولت تعامل داشته باشیم و راه تعامل هم وضع قوانین صحیح و نظارت دقیق است تا از این طریق مشکلات کشور حل شود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر