کد خبر: 87502
A
علی نیکزاد گفت:

مشکلات کشور را باید استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا حل کنیم

نایب رییس مجلس: ما درک درستی از وضعیت کشور داشته و به کسری بودجه دولت هم واقف هستیم

مشکلات کشور را باید استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا حل کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛  علی نیکزاد گفت: ما درک درستی از وضعیت کشور داشته و به کسری بودجه دولت هم واقف هستیم، اما وقتی ما تشکیلات بسیار منظمی به نام قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، باید بسیاری از مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با استفاده از ظرفیت این قرارگاه حل و فصل کنیم. 

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی عملیات‌های محدودی انجام داده‌ایم که منجر به بی اثر کردن تحریم‌ها شده است؛ ما همواره یا از دور زدن تحریم‌ها صحبت کرده‌ایم و یا از دیپلماسی لغو تحریم، اما تشکیلاتی به نام قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه‌ای به نام پالایشگاه ستاره خلیج فارس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساخته است که تولید بنزین کشور را به 110 میلیون لیتر در روز رسانده است. این در حالی است که میزان مصرف نهایی ما 74 میلیون لیتر در روز است.

نیکزاد گفت: می‌توانیم با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی اقدامات اساسی کنیم و بر همین اساس توانستیم تحریم ایران در موضوع بنزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بی اثر کنیم؛ این پیام هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آمریکایی‌ها مخابره شد که هیچ غلطی نتوانستید بکنید؛ ای کاش در موضوع خودرو، محصولات کشاورزی، مرغ، گندم، ذرت و صنعت هم وضعیت همین‌گونه بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر