کد خبر: 87575
A

کاشفی: اصلاح طلبان واقعیت ها را به جامعه منتقل کنند

عضو حزب اتحاد ملت: مهم این است که در کاوش مشکلات بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را کنار بگذاریم و فقط روی شناخت مشکلات و علت این وضعیت کاری کارشناسانه انجام دهیم.

کاشفی: اصلاح طلبان واقعیت ها را به جامعه منتقل کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین کاشفی، عضو حزب اتحاد ملت، اظهار داشت: در شرایطی به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رویم که وضعیت اقتصادی به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا به طور نگران‌کننده‌ای به هم ریخته است. برای برون‌رفت از این سختی‌ها به عنوان قدم اول دولت باید ارتباطش را با مردم بیشتر کند. اگر هم دولتی‌ها این کار را انجام ندهند، اصلاح‌طلبان باید واقعیت‌ها را به جامعه انتقال کنند و از جامعه برای برون‌رفت از این وضعیت کمک بخواهند.

 این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: به عنوان مثال باید با دقت زیادی بررسی کنیم که سیاست ‌خارجی نظام در به وجود آمدن چنین وضعیتی سهیم است و اینکه کدام اهمال و کوتاهی‌هایی باعث شده این همه گرفتاری به سراغ‌مان بیاید.

وی افزود: روشن است که متاسفانه نیروهای شاخص و کارآمد به بهانه‌های مختلف حذف شدند تا کار به دست گروهی خاص بیفتد که چنین رویکردی به اعتماد عمومی و سرمایه‌های انسانی ضربه زده است. لازم است در رفتارها بازنگری شود تا مردم احساس کنند که کشور به آنها تعلق دارد، در چنین شرایطی حل مشکلات راحت‌تر خواهد شد. مردم در حال حاضر به این ذهنیت رسیده‌اند که در مناسبات کشور اثرگذاری ندارند.

او تصریح کرد: همچنین مهم این است که در کاوش مشکلات بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را کنار بگذاریم و فقط روی شناخت مشکلات و علت این وضعیت کاری کارشناسانه انجام دهیم. اینکه جوانان تحصیل‌کرده از کشور می‌روند نشان از بی‌تدبیری در مدیریت شرایط دارد و تا زمانی که زیر بار اصلاح نرویم وضع‌مان همین خواهد بود و حتی بدتر هم می‌شود.

کاشفی ادامه داد: الان در شرایطی هستیم که کشورهای دیگر زمینه را برای جذب مهم‌ترین سرمایه‌های ما فراهم می‌بینند و در نتیجه‌ نخبگان ایران به جای اینکه دانش و توان خود را صرف مسائل مربوط به کشورشان کنند، راهی خارج می‌شوند و در کشورهای بیگانه فعالیت‌های تاثیرگذار انجام می‌دهند.

منبع: اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر