کد خبر: 87667
A
مشاجره مکاتبه ای اصولگرایان بالا گرفت:

میرتاج الدینی خطاب به احمد توکلی/ چرا این همه مشکلات مختلف کشور را ول کرده و در امور داخلی مجلس دخالت می کنید؟/ چرا در ابتدای گام دوم انقلاب علیه یک جوان بسیجی، انقلابی و نخبه بیانیه صادر می کنید

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به نامه انتقادی احمد توکلی رئیس دیده‌بان شفافیت درباره نحوه انتخاب رئیس دیوان محاسبات در این کمیسیون واکنش نشان داد.

میرتاج الدینی خطاب به احمد توکلی/ چرا این همه مشکلات مختلف کشور را ول کرده و در امور داخلی مجلس دخالت می کنید؟/ چرا در ابتدای گام دوم انقلاب علیه  یک جوان بسیجی، انقلابی  و نخبه  بیانیه صادر می کنید

به گزارش دیده بان ایران؛  به دنبال انتقاد شدید احمد توکلی نسبت به معرفی مهرداد بذرپاش برای ریاست دیوان محاسبات کشور، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به نامه انتقادی احمد توکلی رئیس دیده‌بان شفافیت درباره نحوه انتخاب رئیس دیوان محاسبات در این کمیسیون واکنش نشان داد و گفت: این‌همه مسائل کشور و مشکلات عدیده‌ اقتصادی و معیشتی، اعم از تبعیض و تورم و گرانی و بی‌عدالتی را که کمر مستضعفین جامعه زیر فشار آنها خم شده است وانهاده و علیه یک مسئله‌ی داخلی مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر کرده‌اید؟!

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر توکلی
نماینده محترم ادوار مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

نامه جنابعالی در خصوص انتخاب نامزدهای دیوان محاسبات، خطاب به مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در رسانه‌ها منتشر شده است. لازم دیدم به عنوان عضوی از کمیسیون برنامه و بودجه به استحضار برسانم که شرایط نامزدهای ریاست دیوان محاسبات و دادستانی، از جمله داشتن ۲۰ سال سابقه‌ی کار، طی چند جلسه ابتدا در کمیته دیوان محاسبات و سپس در کمیسیون برنامه و بودجه مورد مداقه قرار گرفته و منتخبین پس از احراز شرایط، از بین نامزدها انتخاب شده‌اند.

علی ایّ حال، با مطالعه‌ی نامه‌ی حضرتعالی، و به عنوان برادری دلسوز، پیش از همه چیز، این سوال در ذهنم ایجاد شد که چرا جنابعالی، این‌همه مسائل کشور و مشکلات عدیده‌ی اقتصادی و معیشتی، اعم از تبعیض و تورم و گرانی و بی‌عدالتی را که کمر مستضعفین جامعه زیر فشار آنها خم شده است وانهاده و علیه یک مسئله‌ی داخلی مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر کرده‌اید؟!

شما به عنوان نهاد شفافیت و عدالت، به جای دفاع از محرومان جامعه و یا ارائه‌ی راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی، سمتِ تندِ قلم را متوجه یک کار امید آفرین و ارزشمند_که پیام روشنی به مردم دارد_ نموده‌اید.

اکنون که در گام دوم انقلاب قرار داریم؛ و اصل راهبردیِ جوانگرایی از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، سرلوحه‌ی مردم عزیز و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و حضور جوانان انقلابی و نخبه، یکی از امتیازات این مجلس از سوی ایشان بیان شده است، چرا باید به صورتی شتابزده بر علیه این رویکردِ مبارک، موضعِ سلبی اتخاذ کنید؟!

جناب آقای دکتر توکلی؛ کمیسیون برنامه و بودجه با بررسی کامل، دو فرد انقلابی و متعهد را یکی از میان مدیران نسل جوان انقلاب، و دیگری از مدیران نسل اول انقلاب برگزیده است. اکنون جای بسی تعجب است که جنابعالی در ابتدای گام دوم انقلاب که بر پایه‌ی جوانگرایی تبیین شده است، علیه یک جوان انقلابی، بسیجی، نخبه و فرزند شهید بیانیه صادر کنید و کار ارزشمند مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه را تخطئه نمایید.

از شما که خود از نیروهای انقلابی هستید، انتظار داریم در مسیر وحدت نیروهای انقلاب و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گام بردارید. والسلام

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی
نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه
۹۹/۴/۳۱/

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر