کد خبر: 87690
A

رئیس پلیس تهران: در وضعیت شعب ابی‌طالب هستیم/ ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همواره در اوج آمادگی هستیم، گفت: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد.

رئیس پلیس تهران: در وضعیت شعب ابی‌طالب هستیم/ ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در رزمایش قرارگاه عملیاتی یگان های بازرسی پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن آزادی و استقلال ایران را ندارند، گفت: آنها همه تلاش خود را به کار بسته اند تا ما را از مسیر انقلاب و امامی که به ما آزادی و استقلال بخشید، جدا کنند و در این میان آنچه امروز می‌تواند بیش از هر حربه ای دیگر پوزه دشمنان ددمنش ما را به خاک بمالد، خدمت رسانی مضاعف و دو چندان و خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تنگ تر شدن حلقه محاصره اقتصادی دشمنان در واقع در وضعیت شعب ابی طالب هستیم ، گفت: با توجه به هجمه های همه جانبه مستکبرانی که کمر به دشمنی با انقلاب و نظام ما بسته اند همدلی، همبستگی و هم افزایی ما می تواند نقشه شوم بد خواهان و دشمنان ما را نقش بر آب کند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خصومت دشمن تصریح کرد: تحریم داروهای بیماری های خاص و ترور سرداران و عزیزان این ملت همچون سردار سلیمانی ها و اعمال فشارهای اقتصادی و ... نشان دهنده عمق کینه و دشمنی آمریکا و ایادی دون صفت او از مردم ایران است.

رحیمی با تاکید براینکه امنیت داخلی مهمترین رکن امنیت است گفت: ما همواره در اوج آمادگی هستیم و با تمام وجود از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بد خواهان مردم و انقلاب خدشه ای به این امنیت و آرامش وارد کنند. ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم و با یک اشاره فرمانده عزیزمان به سرعت و تمام قد آماده انجام ماموریت ها و اوامر وی هستیم.

وی باتاکید بر اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم و باید مواظب باشیم که از ناحیه ما ظلمی به مردم روا نشود، افزود: باید همواره با رویی گشاده برای گره گشایی و حل و فصل مشکلات مردم آماده باشیم . ما همواره در اوج آمادگی هستیم.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد و همواره تلاش کنیم که در اوج آمادگی و اقتدار آماده خدمتگزاری به مردم باشیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر