کد خبر: 87873
A

فعال سیاسی اصولگرا ادعا کرد: جهانگیری بازهم کاندیدای پوششی اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده است

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح طلب‌ها تصمیم دارند از همان استراتژی سال ۹۶ استفاده کنند.

فعال سیاسی اصولگرا ادعا کرد: جهانگیری بازهم کاندیدای پوششی اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده است

به گزارش دیده بان ایران؛ وهاب عزیزی دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی در واکنش به مطرح شدن اسم اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات سال ۹۶ جهانگیری به عنوان یار کمکی و ضربه گیر حسن روحانی وارد انتخابات ریاست جمهوری شد.

او ادامه داد: در مناظرات انتخاباتی هر کجا حسن روحانی در بیان شعار‌ها و برنامه‌ها زمان کم می‌آورد و یا فراموش می‌کرد، آقای جهانگیری تکمیل می‌کرد ؛ برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز اصلاح طلب‌ها تصمیم دارند از نسخه جدید همان استراتژی استفاده کنند.

عزیزی افزود: اتاق فکر اصلاحات به شرایط جامعه و نظر افکار عمومی نسبت به خودشان کاملا واقف است و می‌داند که انتقاد‌های زیادی به عملکرد اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته وارد است؛ لذا اسحاق جهانگیری که در این مدت به عنوان معاون اول روحانی و تابلوی جریان اصلاحات ایفای نقش کرده را به عنوان کاندیدای پوششی جلو می‌فرستند تا تمامی تیر‌های انتقاد و ضربه‌ها را به خودش جذب کند. وقتی که بخش اعظمی از هجمه‌های رقیب را با سپر جهانگیری خنثی کردند، کاندیدای اصلی خودشان را به میدان می‌آورند.  دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: البته اصلاح طلبان ثابت کرده اند وقتی که در تنگنا قرار بگیرند؛ اشتباه عمل کرده و دست به انتحار سیاسی می‌زنند. من تصور می‌کنم که در این انتخابات نیز با آوردن "سید حسن خمینی" احتمال دارد اشتباه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را تکرار کنند. محسن هاشمی و مسعود پزشکیان گزینه‌هایی هستند که بهتر از حسن خمینی می‌توانند جریان اصلاحات را از بحران فعلی بیرون بکشند و هزینه کم‌تری برای نظام ایجاد می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر