کد خبر: 87968
A

بنویسید مجلس انقلابی بخوانید مجلس لابی گرها/ بذرپاش معارفه شد!

مجلسی که عنوان انقلابی را یدک می کشید، اینگونه در کنار بی قانونی، جعل، فریب و شایسته گریزی تمام قد ایستاد و خواست عمومی برای بازگشت به قانون را به دیوار کوبید.

بنویسید مجلس انقلابی بخوانید مجلس لابی گرها/  بذرپاش معارفه شد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات صبح امروز در محل این دیوان برگزار شد و از زحمات عادل آذر و شجاعی رئیس و دادستان سابق این دیوان تقدیر به عمل آمد.

بحث های متعددی از هفته گذشته تا کنون درخصوص سابقه شغلی و مسائل قانونی مربوط به انتخاب مهرداد بذرپاش مطرح شد. به گواه بسیاری از فعالان رسانه با توجه به اسناد منتشر شده؛ انتخاب رئیس جدید دیوان محاسبات با اشکالات قانونی متعددی روبرو بود. نداشتن سابقه کافی، استفاده نام و عنوان بسیج دانشجویی، ارائه مدارک شبهه دار در خصوص سابقه همه از ایرادتی بود که به نحوه گزینش و انتخاب بذرپاش وارد می دانستند. 

رئیس جدید دیوان نفوذ خاصی از دوران تبلیغات در میان نمایندگان داشت همین امر سبب شد تا نمایندگان حامی مالی خود را به عنوان رئیس جدید یوان محاسبات برگزینند. بسیاری بر این باورند نفوذ اطرافیان بذرپاش بر حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و قالیباف رئیس مجلس یکی از دلایل پافشاری سران مجلس یازدهم بر انتخاب بذرپاش بود. 

این موضوع را وقتی در کنار مصوبه قیر رایگان و طرح کاهش اختیارات مجلس در انتخابات شوراها کنار هم قرار می دهیم دورنمای مشخصی از رویکرد مجلس یازدهم در ذهن فعالان سیاسی و رسانه ای ترسیم می کند. 

می توان ادعا کرد مجلسی که عنوان انقلابی را یدک می کشید، اینگونه در کنار بی قانونی، جعل، لابی گری، فریب و شایسته گریزی تمام قد ایستاد و خواست عمومی برای بازگشت به قانون را به دیوار کوبید./ دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر