کد خبر: 87994
A
نایب رئیس اول مجلس در یادداشتی نوشت:

ادعای عجیب قاضی زاده هاشمی: حمله منافقین به کشور نتیجه عملکرد دلواپس‌های حصر بود

نایب رئیس اول مجلس: مسببین پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و آویزان‌های به آمریکا و دلبستگان به اروپا و سینه چاکان برجام و دلواپس‌های حصر و سلفی خفت بگیران مسببین وضعیت فعلی اقتصاد و فرهنگ هستند.

ادعای عجیب قاضی زاده هاشمی: حمله منافقین به کشور نتیجه عملکرد دلواپس‌های حصر بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی طی یادداشت با گرامیداشت یاد شهدای عملیات مرصاد نوشت: باز شدن راه برای پیشروی منافقین تا منطقه مرصاد حاصل تفکر کسانی بود که هنوز هم وانمود می‌کنند تنها راه حل مشکلات کشور که ناشی از بی تدبیری خودشان است در گرو مذاکره و توافق با آمریکا است. 

متن کامل به شرح زیر است:

حمله و آغاز عملیات نظامی سازمان منافقین در منطقه مرصاد در استان کرمانشاه زمانی رخ داد که نفاق در داخل نظام و حاکمیت این همه نفوذ نکرده بود. این پیشروی منافقین حاصل فتنه و سیاه نمایی‌های نسل اول جریان نفوذ و فتنه بود که القا می‌کردند کشور در حال نابودی است و تنها پذیرش قطعنامه ۵۹۸ می‌تواند کشور را از نابودی نجات دهد.

باز شدن راه برای پیشروی منافقین تا منطقه مرصاد حاصل تفکر کسانی بود که هنوز هم وانمود می‌کنند تنها راه حل مشکلات کشور که ناشی از بی تدبیری خودشان است در گرو مذاکره و توافق با آمریکا است. تحرک نظامی در سازمان منافقین از آنجا نزج گرفت که آنها دیدند در داخل کشور کسانی هستند که از همان آغاز انقلاب به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقادی نداشتند و هنوز هم ندارند.

حمله و عملیات نظامی سازمان منافقین نتیجه چراغ سبزهایی بود که مسببین پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و آویزان‌های به آمریکا و دلبستگان به اروپا و سینه چاکان برجام و دلواپس‌های حصر و سلفی خفت بگیران می‌دادند و نتیجه عملکرد صاحبان تفکری بود که مسببین وضعیت فعلی اقتصاد و فرهنگ هستند. تنها راه نجات کشور بیرون انداختن این طیف نفوذی از درون حاکمیت است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر