کد خبر: 88374
A

ادعای جالب فعال سیاسی اصولگرا/ شاکری: اگر آقای رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، قطعا وضعیت کشور متفاوت بود/ روحانی به تذکرات رهبری عمل نمی‌کند

مجتبی شاکری گفت: اگر آقای رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد،‌ همان‌طور که در قوه قضائیه با جدی گرفتن مبارزه با مفاسد جامعه را امیدوار کرده است،‌ قطعاً با برخی از مسائل به طور جدی برخورد می‌کرد.

ادعای جالب فعال سیاسی اصولگرا/ شاکری: اگر آقای رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، قطعا وضعیت کشور متفاوت بود/ روحانی به تذکرات رهبری عمل نمی‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ 

بن‌بست‌های اقتصادی بالطبع برخی از ناهنجاری‌ها را در جامعه پررنگ کرده است. سوال این است که‌ دلیل تداوم بن‌بست‌های اقتصادی چیست و برای گذر از این شرایط هزینه‌ساز و نگران‌کننده باید به کدام الزام‌ها توجه نشان بدهیم؟

 

مجتبی شاکری، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین در این‌ باره اظهار داشت: تنگناهای مالی‌ای که گریبانگیر مردم شده، علاوه بر اینکه سفره‌هایشان را کوچک‌تر می‌کند می‌تواند تبعات فرهنگی‌ای نیز در پی داشته باشد؛ به عنوان مثال همین وضعیت اقتصادی خیلی از خانواده‌ها را دچار ناهنجاری‌های اخلاقی و عاطفی می‌کند به طوری که آمار طلاق روزبه‌روز بالاتر می‌رود و آمار ازدواج به همان مقدار کم شده است. بدین معنا که تعطیلی کسب‌وکار آرامش روانی جامعه را به هم می‌ریزد.

 

عضو  پیشین شورای شهر تهران در ادامه درباره ارتباط این شرایط به تحریم‌ها گفت: سایه تحریم سال‌های سال است که بالای سر ماست و پدیده جدیدی نیست. سوال من این است: اینکه با عدم جلوگیری از قاچاق کالا وضعیت را برای تولیدکنندگان سخت کرده‌ایم‌ چه ربطی به تحریم دارد؟ یا کاهش ارزش پول ملی با اراده بانک‌ مرکزی و همچنین عدم نظارت دولت بر قیمت‌ها چه ربطی به تحریم‌ها دارد؟ در واقع دولتی‌ها می‌خواهند با پیوند زدن همه مشکلات به تحریم‌ها به ذهن جامعه چنین القا کنند که کلید حل مشکلات مذاکره است و باید شرایط آمریکا را بپذیریم که این رویکرد صد درصد غلطی است. مقام معظم رهبری هم در این‌ باره گفته‌اند که با بوسه زدن بر پنجه گرگ چیزی عایدمان نمی‌شود.

 

او تصریح کرد: اینها همه در حالی است که دولت در سال ۹۶ وعده‌هایی داده بود. اگر آقای رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد،‌ همان‌طور که در قوه قضائیه با جدی گرفتن مبارزه با مفاسد جامعه را امیدوار کرده است،‌ قطعاً با برخی از مسائل به طور جدی برخورد می‌کرد و توجه لازم را به توصیه‌های مقام معظم رهبری نشان می‌داد. مشکل آقای روحانی این است که به تذکرات و توصیه‌های رهبری عمل نمی‌کند، چنان‌که مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند: «من تذکر می‌دهم، اما توجه نمی‌کنند.»

 

مجتبی شاکری در پایان گفت: دلیل اصلی به‌هم‌ریختگی شرایط این است که دولت نظارت نمی‌کند،‌ جلوی قاچاق را نمی‌گیرد،‌ ارزش پول ملی را کاهش داده و نسبت به دشواری‌های مردم بی‌تفاوت است. اساساً روحانی طوری عمل می‌کند که گویا در کشور نیست.

 

منبع: اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر