کد خبر: 88586
A

بذرپاش را ول کنید؛ «حاجی بابایی» را بگیرید!

پس از انتخاب بذرپاش و طرح مسائلی درباره سابقه کاری و نحوه انتخاب او توسط کمیسیون برنامه و بودجه؛ حالا بحث مدرک تحصیلی و سابقه کاری رئیس کمیسیون بودجه و بودجه مطرح شده؛ اینکه چطور حاجی بابایی، با مدرک فوق لیسانس و دکتری دانشگاه آزاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران شده است. موضوعی است که در فضای مجازی درباره آن بحث می شود ۱۰ کتاب بعنوان رزومه روی سایت دانشگاه تهران گذاشته شده، ۸ عدد از آنها برای انتشارات مدرسه خود وزارت آموزش و پرورش است؟ ظاهراً از روزی که او وزیر شد در انتشارات وزارتخانه برای خودش خط تولید کتاب راه انداخت...

بذرپاش را ول کنید؛ «حاجی بابایی» را بگیرید!

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از گذشت چند روز از انتخاب «مهرداد بذرپاش» به عنوان رییس دیوان محاسبات کل کشور و حواشی مربوط به مدارک و سابقه کار او کابران در شبکه های اجتماعی همچنان به این اقدام مجلس انقلابی واکنش نشان می دهند. تا جاییکه وحید اشتری در همین رابطه نوشت: چنان می‌گویند مدارک بذرپاش توسط رئیس کمیسیون برنامه بررسی شد و مجدد تایید شد که انگار حاجی بابایی وضعیت‌ خودش متفاوت از بذرپاش است.

هیات علمی شدن‌ ایشان در دانشگاه تهران آن‌هم با فوق لیسانس و دکتری دانشگاه آزاد خیلی متفاوت از هیات علمی شدن بذرپاش در دانشکده صدا و سیماست؟

واقعا فکر نمی‌کنید این‌همه دانشجوی دکتری دانشگاه تهران و این‌همه فارغ التحصیل پشت در هیات علمی مانده وقتی این تخلفات را می‌بینند چه حسی بهشان دست می‌دهد؟ رزومه آقای حاجی بابایی را دیده‌اید؟ جالب نیست که همه کتاب‌های تالیفی‌اش برای پس از وزیر شدن‌اش است؟ فراغت بال وزارت پیشکش، بالاخره هرجای دنیا بود وزیر را به سوء استفاده از جایگاه متهم نمی‌کردند؟

۱۰ تا کتاب بعنوان رزومه روی سایت دانشگاه تهران گذاشته شده، ۸  عدد از آنها  برای انتشارات مدرسه خود وزارت آموزش و پرورش است؟  ظاهراً از روزی که وزیر شد  مولف شد و در انتشارات وزارتخانه برای خودش خط تولید کتاب راه انداخت.../ دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر