کد خبر: 88657
A

منصور حقیقت پور: فعلا خروجی معینی از مجلس ندیده‌ایم/ از این به بعد فرصت زیادی برای نمایندگان وجود ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: مجلس با شعارهای تند و تیزی وارد گود شد و در جهت تحقق خواست‌ها و نیازمندی‌های مردم فعلا خروجی مشخص و معینی ندیدیم. از این به بعد فرصت زیادی برای نمایندگان وجود ندارد.

منصور حقیقت پور: فعلا خروجی معینی از مجلس ندیده‌ایم/ از این به بعد فرصت زیادی برای نمایندگان وجود ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ «منصور حقیقت‌‌پور»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره راهکار حل اختلاف میان مجلس و دولت گفت: مجلس با شعارهای تند و تیزی وارد گود شد و در جهت تحقق خواست‌ها و نیازمندی‌های مردم فعلا خروجی مشخص و معینی ندیدیم  از این به بعد، فرصت زیادی برای نمایندگان وجود ندارد. 

حقیقت‌پور با تاکید بر تعامل مجلس و دولت بیان کرد: ما در رابطه با دولت باید نگاه‌مان این باشد که چگونه خادم ملت باشد. طبیعی است این دولت و این مجلس با یکدیگر دارای تقابل سیاسی و دیدگاهی هستند. بهترین راهکار این است که مجلس و دولت در یک سال باقی‌مانده کار مشترک‌شان یک نقشه‌ مشترک را با هدفگذاری‌های مشخص، پیش ببرند. 

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: اگر برای حل چهار مشکل اساسی مردم بین دولت و مجلس تفاهم و برنامه ببینیم، بیشتر کمک خواهد کرد تا اینکه مجلس آهنگ خودش را بزند. بهترین راه تفاهم است تا به مردم هم اثبات شود که مجلس و دولت به‌رغم اختلافات به نفع مردم برای اجرای ۴ هدف با یکدیگر کنار بیایند. /برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر