کد خبر: 8866
A

انتقاد اینستاگرامی محمدرضا زائری از سخنان سیاسی فرمانده جدید بسیج: تو را به خدا کمی کوتاه بیایید

محمدرضا زائری، کارشناس فلسفه و حکمت اسلامی و سردبیر نشریه خیمه در اینستاگرام خود نوشت: فرمانده جدید بسیج هنوز از شیراز به تهران نرسیده سخنرانی های سیاسی و خطابه های آتشین خود را آغاز کرده اند.

انتقاد اینستاگرامی محمدرضا زائری از سخنان سیاسی فرمانده جدید بسیج: تو را به خدا کمی کوتاه بیایید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زائری در واکنش به این اظهارات فرمانده جدید بسیج، در اینستاگرام نوشته است:

کاش کسی به ایشان بگوید که اینجا تهران است. مرکز جمهوری اسلامی که قرار است الگویی از حکومتداری و جامعه سازی را به جهان ارائه دهد و بسیاری این شهر را ام القرای جهان اسلام می‌دانند و چشم امیدشان به عملکرد مسؤولان ماست.

کاش کسی به ایشان یادآوری کند که اینجا هر سخنی بگویید پیش چشم میلیون ها نفر می‌نشیند.

این شعارهای داغ سیاسی با مأموریت بسیج مردمی جور در نمی‌آید، شما را هم به ریاست گردان عملیات ویژه منصوب نکرده‌اند. فرمانده بسیج مردمی قرار است برای جذب مخاطب به سوی بسیج عمومی و مردمی سخن بگوید نه برای فراری دادنشان. رهبری بزرگوار انقلاب که شما ادعای تبعیت و اطاعت از ایشان را دارید مدتهاست دارند بر دوری از فضای دوقطبی و پرهیز از تحریک عواطف و احساسات سیاسی اصرار می کنند تا زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در حفظ و صیانت از ارکان اساسی نظام و کیان انقلاب اسلامی فراهم شود.

ایشان حتى در ماههای گذشته تا جایی پیش رفته اند که مخاطبان مخالف نظام را به همراهی در موضوعات عمومی مثل مقابله با آسیب های اجتماعی فراخوانده اند.

شما قرار نیست کار سیاسی بکنید بلکه مأموریت دیگری دارید که سازماندهی عمومی همه مردم و همه طیف های متنوع شهروندان برای حفظ و حراست از آرمانهای اصیل انقلاب و ارزشهای بنیادین جمهوری اسلامی است، تو را به خدا کمی کوتاه بیایید.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر