کد خبر: 88817
A

نماینده مجلس: نمایندگان می‌خواهند قالیباف رئیس فراکسیون نیروهای انقلابی شود/ نامزد دیگری نداریم!

عضو فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ریاست فراکسیون نیروهای انقلابی، نظر برخی بر این است که قالیباف رئیس شود.

نماینده مجلس: نمایندگان می‌خواهند قالیباف رئیس فراکسیون نیروهای انقلابی شود/ نامزد دیگری نداریم!

به گزارش دیده بان ایران؛ «حجت الله فیروزی»، عضو فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس شورای اسلامی، در خصوص برنامه‌های این فراکسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: فراکسیون‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یک فراکسیون کاری و یک فراکسیون سیاسی که معمولا در همه مجالس معمولا دو یا سه فراکسیون وجود دارند که عبارتند از اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اما به نظر می رسد در این دوره تنها دو فراکسیون شکل بگیرد یک فراکسیون اکثریتی انقلاب اسلامی که همان جریان اصولگرایان انقلابی است و دیگری فراکسیونی با جمعیت کمتر، تحت عنوان فراکسیون اصلاح طلبان.

فیروزی در خصوص انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون نیروهای انقلابی تصریح کرد: این فراکسیون در حال شکل‌گیری اولیه است و مباحث تعیین هیئت رئیسه و موضوعاتی این چنینی مطرح هستند. لذا در فراکسیونِ اکثریت، ساختارها نظیر اساسنامه و هیئت رئیسه در حال شکل‌گیری است که هفته آینده، انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون نیروهای انقلابی برگزار می‌شود.

عضو فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعلا کار به این صورت است و هنوز برنامه‌ای تحت عنوان برنامه مورد نظر و مصوب فراکسیون، وجود ندارد.

فیروزی در خصوص محوریت جلسه روز یکشنبه این فراکسیون اظهار کرد: جلسه یکشنبه در مورد تعیین هیئت رئیسه فراکسیون شکل می‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص کاندیدای ریاست فراکسیون نیروهای انقلابی خاطرنشان کرد: هنوز کسی اعلام آمادگی نکرده است، کاندیداها در جلسه افراد اعلام آمادگی می‌کنند. به عنوان مثال در مورد انتخابات رئیس مجلس قبل از انتخابات گفتند انتخابات محدود به حضور دو نفر است اما زمانی که قضیه در صحن مطرح شد، چند تا کاندیدا مطرح بودند.

فیروزی ادامه داد: در خصوص ریاست فراکسیون انقلابی نظر برخی بر این است که قالیباف رئیس شود اما نمی‌دانم، فرد دیگری اعلام آمادگی کند یا نه، باید منتظر ماند و دید که روز یکشنبه کسی اعلام آمادگی می کند یا نه چرا که هنوز به جمع‌بندی در این مورد نرسیدیم.

عضو فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: احتمالا فردا به جمع‌بندی در مورد هیئت رئیسه و رئیس می‌رسیم که در نهایت در جلسه بعد انتخابات را برگزار می‌کنند. البته شاید هم ادامه دستور جلسات قبل در مورد اساس‌نامه در دستور کار جلسه فردا قرار بگیرد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر