کد خبر: 88883
A

تلاش پشت پرده قاضی زاده هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری/ فعالیت تیم ۳۰ نفره اندیشکده شهید آوینی برای تبلیغات

شنیده می شود «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نائب رئیس اول مجلس، خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کند و یک تیم مجرب (حدود ۳۰ نفر) برای بررسی نحوه ورود به انتخابات و بررسی وضعیت سیاسی کشور تشکیل داده است. قاضی زاده هاشمی از نیروهای نزدیک به جبهه پایداری و نماینده مشهد است.

تلاش پشت پرده قاضی زاده هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری/ فعالیت تیم  ۳۰ نفره  اندیشکده شهید آوینی برای تبلیغات
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شنیده می شود «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نائب رئیس اول مجلس، خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کند و یک تیم مجرب (حدود ۳۰ نفر) برای بررسی نحوه ورود به انتخابات و بررسی وضعیت سیاسی کشور تشکیل داده است. قاضی زاده هاشمی از نیروهای نزدیک به جبهه پایداری و نماینده مشهد است. 
 
این تیم ۳۰ نفره که تحت عنوان «اندیشکده شهید آوینی» فعالیت می‌کنند مصاحبه ها، توئیت ها و اخبار مرتبط با قاضی زاده هاشمی را به صورت منظم بررسی، بازخورد گیری و به وی گزارش می‌کنند.

موسسه اندیشکده شهید آوینی پیشتر کارهای فرهنگی انجام می داد؛ گاندو یکی از محصولات این موسسه بود. 

مکتوب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر