کد خبر: 89045
A

روحانی حداقل از طریق ویدیو کنفرانس باید از وزیر پیشنهادی صمت دفاع می‌کرد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت، گفت: آقای روحانی برای احترام به نمایندگان و مردم باید حداقل از طریق ویدیو کنفرانس با نمایندگان صحبت و از وزیر پیشنهادی خود دفاع می‌کرد.

روحانی حداقل از طریق ویدیو کنفرانس باید از وزیر پیشنهادی صمت دفاع می‌کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی در خصوص به عدم حضور رئیس‌جمهور در نشست رأی اعتماد به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: عدم حضور آقای روحانی در نشست امروز مجلس و استناد به مسائل بهداشتی شیوع کرونا، بی‌احترامی به نمایندگان مجلس بود. نمایندگان چندین ساعت در فضای صحن حضور پیدا می‌کنند و آقای روحانی تنها به مدت یک ساعت می‌خواستند در نشست مجلس حاضر شوند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم، افزود: آقای روحانی در صورت معذوریت برای حضور فیزیکی در نشست صحن، می‌توانستند از طریق ویدیو کنفرانس از وزیر پیشنهادی خود دفاع می‌کرد و با نمایندگان صحبت صحبت می‌کردند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور ضمن بی احترامی به مجلس و نمایندگان مردم، در دفاع از وزیر صنعت، معدن و تجارت هم کوتاهی کرد. رئیس جمهور بر حسب وظیفه قانونی باید در جلسات رأی اعتماد حاضر شود و از برنامه وزیر پیشنهادی خود دفاع کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به وضعیت ناهنجاری‌هایی کنونی در کشور و گرانی و قیمت‌های افسار گسیخته، عدم حضور آقای روحانی در نشست رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت بی‌احترامی و عدم توجه به مطالبات مردم است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بر اساس بررسی‌ برنامه وزیر پیشنهادی نظر موافق و مخالف خود را اعلام کردند و عدم حضور رئیس جمهور تاثیری در رأی نمایندگان نداشت اما آقای روحانی قانونا و عرفا باید در نشست مجلس حضور پیدا می‌کردند./ خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر