کد خبر: 89178
A

نماینده مجلس: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آینده خوبی به دنبال نخواهد داشت/ امارات کار احمقانه ای کرد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آینده خوشی را برای امارات به دنبال نخواهد داشت و قطعا ملت‌های هوشیار منطقه پاسخ این اقدامات خائنانه را خواهند داد.

نماینده مجلس: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آینده خوبی به دنبال نخواهد داشت/ امارات کار احمقانه ای کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد صالح جوکار با اشاره به توافق صورت گرفته بین امارات و رژیم صهیونیستی بیان کرد: از گذشته نیز برخی از کشورهای کوچک منطقه نظیر امارات در چارچوب سیاست‌های آمریکا در سطح منطقه حرکت می‌کردند و برخی از این کشورهای عربی استقلال خود را باخته‌اند. قبل از اعلام رسمی این امر نیز روابط غیر رسمی و محرمانه‌ای بین برخی از کشورهای عربی منطقه و رژیم صهیونیستی وجود داشت و کمک‌های اقتصادی از سوی این کشورها به رژیم صهیونیستی صورت می‌گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف این کشورهای کوچک در تعامل با رژیم صهیونیستی تضعیف جبهه مقاومت در منطقه است و امروز نیز با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست‌های آمریکایی در سطح منطقه گام برمی‌دارند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امارات با رونمایی از روابط رسمی در حوزه سیاسی، اقتصادی و امنیتی با رژیم صهیونیستی و عادی سازی این روابط کار احمقانه‌ای انجام داد و قطعا اقدام امارات به نفع این کشور نخواهد بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی در ادامه تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت به جایگاه ویژه‌ای در سطح منطقه دست یافته است و طولی نخواهد کشید که حاکمیت ظالمانه برخی از کشورها در سطح منطقه به پایان برسد. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آینده خوبی به دنبال نخواهد داشت و مردم و ملت‌های هوشیار منطقه پاسخ لازم را به این اقدامات خائنانه خواهند داد.

جوکار در پایان گفت: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست و ترامپ سعی دارد با دنبال کردن طرح‌هایی در سطح منطقه این آرمان را از بین ببرد و یک حکومت جعلی در سطح منطقه ایجاد کند. یقینا سرنوشت این قبیل طرح‌ها و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی چیزی جز شکست نخواهد بود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر