کد خبر: 89199
A

آیت‌الله لطف‌الله دژکام: هیئت‌های مذهبی، لشکریان امام زمان (عج) هستند

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ماه محرم، اصلی‌ترین چارچوب در برگزاری مراسم‌ مذهبی این ماه را پیروی از مصوبات ملی ستاد مبارزه با کرونا و رعایت مقررات بهداشتی دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام: هیئت‌های مذهبی، لشکریان امام زمان (عج) هستند

به گزارش دیده بان ایران؛  آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس شب گذشته، ۲۴ مردادماه در گردهمایی هیئات مذهبی استان گفت: اصلی‌ترین چارچوب برگزاری مراسم‌ مذهبی در ماه محرم، پیروی از مصوبات ستاد ملی کرونا، رعایت مقررات بهداشتی و استفاده از ماسک در کنار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مراسم‌های مذهبی تعطیل ناپذیر است اما با رعایت مقررات بهداشتی و در نظر گرفتن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توان بهترین مراسم‌های مذهبی کشور را در فارس برگزار کرد ضمن اینکه در این ایام بهتر از هر زمان دیگر می‌توان از ظرفیت فضای مجازی نیز بهره برد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: هیئت‌های مذهبی، لشکریان امام زمان(عج) اند و این لشکرها برای خوشنودی امام عصر باید رعایت مسائل بهداشتی که اولویت امروز جامعه است را نسبت به بزرگداشت بزرگترین واقعه مذهبی جهان مد نظر قرار دهند.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه مدیران و مداحان هیئت‌های مذهبی باید تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های مذهبی صورت دهند، گفت: نباید شاهد تخلفی توسط هیأت‌های مذهبی باشیم زیرا این مراسم‌ الگوی مناسبی برای جوانان در نسل‌های بعد است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر