کد خبر: 89287
A
در واکنش به انتشار امروز مصاحبه:

کنایه محمد مهاجری به رییس «دیده بان شفافیت و عدالت»/ آقای توکلی تاکنون در مدرسه‌تان چند دانش‌آموز مستضعف درس خواندند؟

یک فعال رسانه‌‌ای در واکنش به زمین ۳ هزار متری توکلی در سعادت‌آباد نوشت: اگر بجای شما، یک کارگزارانی، اصلاح‌طلب و نظایر آن همین مقدار زمین گرفته بود، در این ۳۰ سال ۳۰ هزار بار حیثیتش را سر چوب نمی‌کردیم ما اصولگراها؟

کنایه محمد مهاجری به رییس «دیده بان شفافیت و عدالت»/ آقای توکلی تاکنون در مدرسه‌تان چند دانش‌آموز مستضعف درس خواندند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به صحبت‌های اخیر احمد توکلی نوشت: دکتراحمدتوکلی در مصاحبه ای که امروز روزنامه اعتماد آن را جاپ کرده، گفته است ۳۰ سال قبل ۳۰۰۰ متر زمین از بنیاد گرفته تا در آن مدرسه ای بسازد که دانش آموزان مستضعف هم بتوانند بعد از تحصیل در این مدرسه به دانشگاه راه یابند.

 

 برادر عزیز مومن انقلابی دلسوز طرفدار مستضعفین! شما که نیت تان خیر بود و به فکر بچه های مستضعف بودید چرا به جای سعادت آباد که همان ۳۰ سال پیش هم فقیرنشین نبود، در نازی آباد یا عبدل آباد یا مسگرآباد مدرسه نساختید؟

 

اگر بجای شما، یک کارگزارانی، اصلاح‌طلب و نظایر آن همین مقدار زمین گرفته بود، در این ۳۰ سال ۳۰ هزار بار حیثیتش را سر چوب نمی کردیم ما اصولگراها؟

 

به قول آقای قالیباف"گذشته ها گذشته". دیگر نه آن زمین قابل برگشت است و نه می شود در باره اش حرف زد. اما آیا ممکن است بفرمایید در مدرسه تان چند دانش آموز مستضعف درس خواندند و به دانشگاه رفتند؟ قاعدتا نباید از ذکر اسامی شان ابایی داشته باشید، چون مستضعف بودن نه جرم است و نه دارای بار منفی ارزشی.

 

من واقعا با مدرسه داشتن حتی با پول ملت حتی در سعادت آباد مشکلی ندارم. تنگ نظر هم نیستم. بخصوص در وادی فرهنگ. اما اینها با شعارهای شما نمی خواند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر