کد خبر: 89333
A

آیت‌الله نوری همدانی: اسرائیل به‌زودی با عنایت خداوند محو خواهد شد

آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به عادی‌سازی روابط کشور امارات با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: هرگونه همکاری با این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی: اسرائیل به‌زودی با عنایت خداوند محو خواهد شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به عادی‌سازی روابط کشور امارات با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: هرگونه همکاری با این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌شود.

در این پیام آمده است: این روزها بار دیگر سران کفر بر آن شدند تا نقاب جدیدی را با دستان پلید بعضی از کشورهای عربی به‌صورت رژیم نامشروع صهیونیستی بگذارند.

پیام ادامه یافته است: عدم مشروعیت این رژیم جلاد و کودک کش برای همگان روشن و واضح می‌باشد و هرگونه مشروعیت دادن و همکاری و کمک به این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌شود که ما به‌شدت آن را محکوم می‌کنیم.

پیام حاکی است: امضاء هرگونه سند عادی‌سازی روابط با اسرائیل از سوی کشور امارات و یا هر حکومت دیگر، تأیید بردگی و ذلت آن کشور امضاء کننده می‌باشد و همگان خصوصا کشورهای عربی بدانند که این رژیم به‌زودی با عنایت خداوند متعال و همبستگی همه آزادی خواهان به‌ویژه جبهه مقاومت محو خواهد شد و قدس شریف و تمامی مناطق غصب شده به ملت‌های خود بازخواهد گشت.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه ۲۳ مردا ماه امسال با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

اقدام اخیر امارات متحده عربی در خصوص برقراری روابط سیاسی رسمی با رژیم صهیونیستی با اعتراض فلسطینیان و افکار عمومی در میان کشورهای عربی و اسلامی علیه آن همراه شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر