کد خبر: 89381
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: امارات خنجر عمیقی از پشت به پیکر اسلام زد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با توافق بین «امارات و رژیم صهیونیستی» گفت: امارات اگر منافع ملی، منطقه‌ای و جهان اسلام برایش مهم بود نباید این توافق خائنانه را می پذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: امارات خنجر عمیقی از پشت به پیکر اسلام زد

به گزارش دیده بان ایران؛ «ابراهیم عزیزی»، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با توافق بین «امارات و رژیم صهیونیستی» گفت: این توافق محصول اقدام خائنانه آمریکا بود. امارات خنجر عمیقی از پشت به پیکر اسلام زد و جهان اسلام حتما جواب این رفتار و اقدام بی‌خردانه و رفتار خائنانه را خواهد داد. معتقدم عربستان و آل‌سعود پشت این داستان هستند. 

او ادامه داد: آل‌سعود اگر می‌توانست خودش مستقیما مذاکره و صلح با رژیم صهیونیستی را انجام می‌داد. البته شاید بتوان گفت در اقدام بعد به صورت عمیق‌تر و بزرگ‌تر باید حضور عربستان را تفسیر کرد. امارات پاسخ این رفتار خائنانه خود را از جهان اسلام و ملت‌های آزاده و مردم مظلوم فلسطین، قطعا خواهد گرفت؛ در توافق امارات و رژیم صهیونیستی، نباید آل سعود را بی تقصیر دانست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امارات در این توافق بازنده است، امارات اگر منافع ملی و منطقه‌ای و جهان اسلام برایش مهم بود نباید این توافق خائنانه را می پذیرفت. بدون شک بازنده این داستان امارات و شیوخ حاکم بر این منطقه هستند.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر