کد خبر: 89492
A

ذوالنوری: مجلس قبل به طرح‌های ضد استکباری باور نداشت/ امیدوارم تعلیق پروتکل الحاقی هرچه زودتر در دستور کار مجلس قرار بگیرد/ اقدامات خصمانه آمریکا را جبران می کنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حدود ۱۰ یا ۱۲ طرح مهم ضد آمریکایی در دستورکار کمیسیون امنیت ملی مجلس است که به نوبت درحال رسیدگی است.

ذوالنوری: مجلس قبل به طرح‌های ضد استکباری باور نداشت/ امیدوارم تعلیق پروتکل الحاقی هرچه زودتر در دستور کار مجلس قرار بگیرد/ اقدامات خصمانه آمریکا را جبران می کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت مجلس یازدهم دارای روحیه جهادی، ضد استکباری، تخصص و توانمندی هستند که  این دوره نسبت به کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم کاملا متفاوت است.


وی ادامه داد: در مجلس گذشته باور‌هایی به طرح‌های ضد استکباری وجود نداشت، اما این دوره این روحیه و باور در تک تک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حدود ۱۰ یا ۱۲ طرح مهم ضد آمریکایی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس است که به نوبت درحال رسیدگی این طرح‌ها در کمیسیون هستیم تا بتوانیم اقدامات خصمانه اخیر آمریکا را جبران کنیم.

ذوالنوری با اشاره به اتفاقات اخیر، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس درصدد است تا با تصویب قوانینی منافع ملی که در این مدت مورد خدشه آمریکایی‌ها واقع شده است را احیا کند و هزینه بی پروایی‌های آمریکا را بالا برد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر اقدامات خصمانه آمریکا ادامه یابد ایران جواب محکمی به آن‌ها خواهد داد، بیان داشت: یکی از اقدامات ایران تعلیق پروتکل الحاقی است که این طرح جزء ۱۶ طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی قرار دارد که امیدوار هستیم هرچه زودتر در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر