کد خبر: 89546
A

نماینده مجلس: قرارداد ویلموتس یک مسئله سیاسی شده است/ تحقیق و تفحص از قراردادهای ورزشی نیز تقدیم هیئت رئیسه شد

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قراردادهای حقوقی در ورزش باید شفاف باشند، اضافه کرد: متاسفانه در قرارداد ویلموتس آگاهانه یا ناآگاهانه از سوی دست‌های پشت‌پرده فساد را در شبکه فوتبالی شکل داده است.

نماینده مجلس: قرارداد ویلموتس یک مسئله سیاسی شده است/ تحقیق و تفحص از قراردادهای ورزشی نیز تقدیم هیئت رئیسه شد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد راستینه با اشاره به ورود کمیته تربیت بدنی مجلس به موضوع قرارداد ویلموتس، گفت: در موضوع قرارداد مربی سابق تیم ملی قرارداد سراسر ضرری علیه کشور ما منعقد شده است.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش معتقد است قرارداد ویلموتس یک مسئله سیاسی شده و به طور حتم در دفاع حقوقی رأی را تغییر خواهیم داد، افزود: حرف ما این است که در شرایط فعلی تحریمی که کشورهای بسیاری در پی فشار بر ایران هستند چرا باید قرارداد به گونه‎ای تنظیم شود که تفسیرهای عدیده‌ای از آن استخراج شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه قراردادهای حقوقی باید شفاف باشند، اضافه کرد: متاسفانه آگاهانه یا ناآگاهانه در این قرارداد‌بندی‌های دست‌های پشت‌پرده فساد فوتبال تشکیل شده است.

راستینه با بیان اینکه مجلس قاطعانه با توجه به شکایت ارجاع شده به کمیسیون اصل نود پرونده مذکور را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد، یادآور شد: اگر دست‌هایی پشت‌پرده این قرارداد و قراردهای مشابه وجود داشته باشد مجلس آن را تطهیر خواهد کرد تا در تاریخ جامعه ورزشی کشور ثبت شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح سوال از وزیر ورزش نیز در موضوع قرارداد مربی سابق تیم ملی کلید خورده است، اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی به زودی میزبان وزیر ورزش خواهد بود و در صورتی که اظهارات قانع کننده‌ای ارایه نکند برای بررسی بیشتر سوال در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تحقیق و تفحص از قراردادهای ورزشی نیز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.


منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر