کد خبر: 89564
A

قالیباف: معرفی سرپرست جدید وزارت صمت نیاز به استجازه رهبری دارد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار علیرضا سلیمی، گفت: مدت زمان 3 ماهه سرپرستی وزارت صنعت به پایان رسیده و معرفی فرد جدید نیازمند استجازه رهبری است که تاکنون درباره آن مطلع نیستیم.

قالیباف: معرفی سرپرست جدید وزارت صمت نیاز به استجازه رهبری دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در اخطار قانون اساسی با استناد به اصول 135 و 57، اظهار داشت: آقای قاضی زاده هاشمی هفته گذشته به معاون ریاست جمهوری درباره نحوه معرفی سرپرست وزارت صمت تذکری داد که به آن توجه نشد.

وی افزود: با بیان اینکه 3 ماه فرصت سرپرستی وزارت صمت به پایان رسیده و ادامه این سرپرستی نیاز به اذن مقام معظم رهبری دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگر این اذن  گرفته شده است باید اعلام شود و اگر اذن گرفته نشده، تصرفات سرپرست جدید غیرقانونی بوده و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود کند.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار، اظهار داشت: مدت زمان 3 ماهه سرپرستی وزارت صنعت به پایان رسیده و معرفی فرد جدید نیازمند استجازه رهبری است که تاکنون درباره آن مطلع نیستیم.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر