کد خبر: 8958
A

تکذیب نامه نگاری عارف با آخوندی برای استعفاء

مدیر دفتر رییس فراکسیون امید مجلس، هرگونه نامه نگاری آقای عارف با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر درخواست استعفای وی را تکذیب و تاکید کرد که تاکنون آقای عارف موضعی درباره استیضاح آقای آخوندی اتخاذ نکرده است.

تکذیب نامه نگاری عارف با آخوندی برای استعفاء

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مدیر دفتر رییس فراکسیون امید مجلس، هرگونه نامه نگاری آقای عارف با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر درخواست استعفای وی را تکذیب و تاکید کرد که تاکنون آقای عارف موضعی درباره استیضاح آقای آخوندی اتخاذ نکرده است.

علیرضا خامسیان طی مصاحبه ای از رسانه ها خواست در شرایط حساس کنونی از انتشار اخبارمجعول و بی هویت خودداری کنند.

 برخی ها از سایت ها و کانال های تلگرامی امروز مدعی شده بودند که محمدرضا عارف در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار استعفای وی شده است.

این هفته طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 84 امضا از سوی هیات رییسه مجلس به کمیسیون عمران مجلس ارجاع داده و با حضور آخوندی بررسی شد.

چهارشنبه این هفته گزارش رسمی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره سانحه برخورد قطارهای تبریز- مشهد و مشهد- سمنان با یکدیگر منتشر شد.

در گزارش کامل این کمیسیون آمده است «عوامل ناشی از اشکالات ساختاری و نتیجه چندین دوره مدیریتی و عملکرد سال های متمادی ساختار زمینه ساز بروز سانحه بوده است».

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر