کد خبر: 89615
A
دیده بان ایران:

عقب نشینی فتاح از محدوده حداد/ با عذرخواهی رییس بنیاد مستضعفین تکلیف «تشویش اذهان مردم» چه می شود؟

ماجرای اعتراف به اشتباه پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفین طی چند ساعت گذشته واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

عقب نشینی فتاح از محدوده حداد/ با عذرخواهی رییس بنیاد مستضعفین تکلیف «تشویش اذهان مردم» چه می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ماجرای اعتراف به اشتباه پرویزفتاح، رییس بنیاد مستضعفین طی چند ساعت گذشته واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

هر چند بعد از انتقاد صریح و بی پرده حسین شریعتمداری از فتاح که او را با حشمت الله طبرزدی مقایسه کرد و نوشت: آقای فتاح ضدانقلاب برای شما کف زدند. انتظار می رفت که رییس بنیاد از مواضع خودش عقب نشینی کند تا جاییکه از اسامی که از آنها در رسانه ملی یاده کرده حلالیت بطلبد.

فتاح می گوید: "خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتر‌وار نام بردم. فرصتِ باز کردن مسئله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد. در محضر خدا و مردم از همه بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل عذرخواهی میکنم."

اما نکته جالب اینجاست که عذرخواهی رییس بنیاد مستضعفان از حدادعادل در حالی مطرح می شود که بسیاری از اصولگرایان در یادداشت ها و واکنش های مختلف نسبت به انتشار تصویری پاسخ موسس مدرسه فرهنگ درباره ملک این مدرسه، انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت.

تا جاییکه وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا درباره آن گفت: حدادعادل با پناه بردن به دامن رهبری سعی کرد که خود را از اتهام پاک کند.

حال این سوال در اذهان مردم شکل اساسی به خودش گرفته است که اگر اظهارات پرویز فتاح با یک عذرخواهی حل و فصل می شود چطور آنهایی که با عناوین مختلف به اتهام «تشویش اذهان عمومی» مواجه و دادگاهی می شوند با حبس های طولانی مواجه شده و می شوند؟

*تحریریه دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر