کد خبر: 89682
A

قدیری ابیانه: ناطق نوری تغییر موضع داده دیگر اصولگرا نیست به خاتمی نزدیک شده است

محمد حسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره مواضع ناطق نوری و نقش حذف شده‌ی او از جریان اصولگرایی گفت: ناطق نوری از جریان اصولگرایی حذف نشد بلکه خودش بیرون رفت. ناطق نوری تغییر موضع داده است.

قدیری ابیانه: ناطق نوری تغییر موضع داده دیگر اصولگرا نیست به خاتمی نزدیک شده است
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد حسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره مواضع ناطق نوری و نقش حذف شده‌ی او از جریان اصولگرایی گفت: ناطق نوری از جریان اصولگرایی حذف نشد بلکه خودش بیرون رفت. ناطق نوری تغییر موضع داده است. مواضعی که درباره دولت روحانی و خاتمی گرفته است نشان می‌دهد که نزدیک به اصولگرایی نیست. کسی ناطق نوری را بیرون نینداخته، ناطق نوری به اصلاح‌طلبان نزدیک شده است. 
قدیریابیانه در پاسخ به این سوال که آیا حذف ناطق در انتخابات 76 به دلیل حمایت آیت‌الله هاشمی از او بود، اظهار کرد: آقای هاشمی در انتخابات ۷۶ از کسی حمایت نکرد. ناطق نوری در انتخابات ضعیف عمل کرد. یکی از مواضعی که ناطق نوری گرفت این بود که دولت می‌خواسته بنزین را گران کند اما ما در مجلس اجازه ندادیم، این را برای تبلیغ خودش گفت اما الان بسیاری معتقدند که اگر قیمت‌ها در زمان آقای هاشمی اصلاح می‌شد و مجلس مانع نمی‌شد وضعمان الان خیلی بهتر بود. 

 

او افزود: آقای هاشمی آن زمان می‌خواست هدفمندی یارانه‌ها را انجام دهد و قیمت‌ها را اصلاح کند و از بودجه‌ این اصلاحات کارهای عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام را پیش ببرد. مجلس عوام‌گرایی کرد و مانع اصلاح قیمت‌ها شد و ناطق نوری که در راس مجلس بود از موانع اصلاح قیمت‌ها و هدفمندسازی یارانه‌ها بود.
این فعال سیاسی اصولگرا درباره توصیه‌ ناطق نوری مبنی بر به کارگیری جوانان در انتخابات 1400 اظهار کرد: ناطق نوری مورد احترام جریان اصولگرایی است اما یکسری از پست‌ها محل تجربه‌آموزی نیستند، بلکه محل تجربه پس دادن است. به نظر من یک جوان کارآزموده از یک فرد مسن کارنابلد بهتر است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند منظور از جوانگرایی داشتن نیروی جوانی است و مثالی که زدند مثال شهید سلیمانی بود. شهید سلیمانی در سن ۶۳ سالگی شهید شد آقا فرمودند اگر ۱۰ سال دیگر هم زنده بود، باز او را در این سمت منصوب می‌کردم.  از جوانان باید در جای خود استفاده کرد اما این را باید مدنظر داشته باشیم که یک مرجع تقلید ۷۵ ساله جوان محسوب می‌شود یک فوتبالیست ۳۰ ساله پیر. 
 
قدیری ابیانه در پایان اظهار کرد: هر کسی که مواضعش اصلاح شود مورد استقبال اصولگرایان قرار خواهد گرفت.
 
 

منبع :برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر