کد خبر: 89698
A

سهیلا جلودارزاده: نماینده‌های مجلس یازدهم گمان می‌کنند با رفتارهای گازانبری می توانند موفق شوند/ عدم مشارکت در انتخابات بیانگر قهر عمومی مردم است

نماینده مجلس دهم در خصوص نحوه تعامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مجلس دهم گفت: در مورد طرح‌ها و لوایح همه باهم صحبت و دلایل را مطرح می‌کردند، حتی شورای گفتگویی تشکیل شده بود که از دو طرف در آن حضور داشتند و راجع به مسائل کلی کشور با هم تعامل می‌کردند

سهیلا جلودارزاده: نماینده‌های مجلس یازدهم گمان می‌کنند با رفتارهای گازانبری می توانند موفق شوند/ عدم مشارکت در انتخابات بیانگر قهر عمومی مردم است

به گزارش دیده بان ایران؛ «سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم و نادیده گرفتن این اقدامات گفت: در مجلس دهم سعی کردیم صدای ملت باشیم، آن زمان در مورد مسائلی که الان پیش آمده مدام تذکر می‌دادیم. بن‌بست‌هایی که امروز در آن قرار داریم، آن موقع قابل حل بود. در حال حاضر منتظر هستیم دوستانی که می‌خواستند با روش دیگری مملکت را اداره کنند، امتحان خود را به ملت پس دهند.

این نماینده مجلس دهم در خصوص نحوه تعامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مجلس دهم افزود: در مورد طرح‌ها و لوایح همه باهم صحبت و دلایل را مطرح می‌کردند، حتی شورای گفتگویی تشکیل شده بود که از دو طرف در آن حضور داشتند و راجع به مسائل کلی کشور با هم تعامل می‌کردند و اگر اختلافی پیش می‌آمد، همه تلاش می‌کردند که با استدلال به نقطه مشترکی برسند.

جلودارزاده با اشاره به نحوه تعامل نمایندگان مجلس یازدهم با یکدیگر تصریح کرد: جایی برای سخن مخالف نمانده به این معنی که کسی نمی‌خواهد گوش کند و فکر می‌کنند که اگر با روش تک فکری به جلو بروند و با همه مخالفت کنند، موفقیت آمیزتر است و با رفتارهای گازانبری بالاخره موفق می‌شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم ادامه داد: البته قبل از این نیز یک بار دیگر، برای اصولگرایان این امکان به وجود آمد  و سه قوه را در اختیار داشتند اما موفق نشدند و آن روش، جواب نداد حالا آزموده را باز آزمودن.. بالاخره قضاوت نمی‌کنیم شاید این دفعه اصلاح کردند و موفق شدند اما آموزه‌های دینی، اخلاق و واقعیت‌های اجتماعی می گویند این روش موفق نیست.

جلودارزاده در واکنش به اینکه تک فکری عمل کردن تا چه اندازه می‌تواند بر انتخابات شوراها موثر واقع شود؟ خاطرنشان کرد: این بستگی به انتخاب مردم دارد چراکه در انتخابات مجلس هم، مردم حضور پیدا نکردند. به عنوان مثال بنده یک میلیون و دویست هزار رای داشتم در انتخابات گذشته صد هزارتا شد که این نشان می‌دهد، اکثریت قاطع مردم که یک تفکر دارند، در انتخابات شرکت نکردند، عدم مشارکت بیانگر قهر عمومی و خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی است، در حقیقت این روش‌ها مشارکت را کم کرده و این عدم مشارکت‌ها، ممکن است در ظاهر آسیبی نرساند ولی در حقیقت، قدرت را نابود می‌کند و از بین می‌برد.

این نماینده مجلس دهم در واکنش به اینکه ممکن است بسیاری از اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها تائید صلاحیت نشوند و آیا در این باره اصلاح‌طلبان نگرانی ندارند، یادآور شد: از پیش‌ قضاوت نمی‌کنم و امیدوارم کرونا حداقل این اثر را داشته باشد که آدم‌ها حق و باطل را رعایت کنند اما اگر چنین کاری کنند، اوضاع بدتر می‌شود. 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر