کد خبر: 89703
A

نماینده مجلس دهم: مجلس یازدهم طرح های خودمان را با کمی تغییر به عنوان نسخه‌های شفابخش به خورد مردم می دهد

یک نماینده سابق مجلس تاکید کرد مسئولان و دولت‌مردان باید با مردم روراست و شفاف باشند تا بتوانند عملکردی خوب برای خود دست و پا کنند.

نماینده مجلس دهم: مجلس یازدهم طرح های خودمان را با کمی تغییر به عنوان نسخه‌های شفابخش به خورد مردم می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بختیار  درباره این‌که نمایندگان مجلس یازدهم، مجلس دهم را متهم به نادیده گرفتن مسائل و مشکلات اقتصادی می‌کنند و می‌گویند که آن نمایندگان طرحی برای حل این مشکلات ارائه ندادند، گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که امروزه به عنوان طرح‌ها و لوایح مشکل‌گشا مطرح می‌شوند در گذشته هم وجود داشته و جای تعجب است که در بیشتر مواقع علیه آن‌ها جبهه‌گیری هم می‌شد اما با توجه به این موضوع ما شاهد هستیم که همان‌ها با اندکی تغییر به عنوان نسخه‌های شفابخش به خورد مردم داده می‌شود!

این عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم افزود: طرحی را با کمک سایر نمایندگان در مجلس به تصویب رساندیم که متأسفانه با پایان مجلس دهم به فراموشی سپرده شد ولی با کمال شگفتی شاهد هستیم همان طرح به عنوان ناجی اقتصاد ایران مطرح شده‌است.

وی با اشاره به اذن مقام معظم رهبری در مورد طرح «توسعه صنایع پایین دستی نفت با استفاده از سرمایه مردمی موسوم به طرح پترو پالایشگاه‌ها» گفت: این طرح را در مجلس هم ارائه کردم و با نظر مساعد سایر نمایندگان به تصویب رسیده بود، می‌توانست تحریم‌ها را کم اثر کند ولی مورد کم عنایتی مقام‌های مسئول قرار گرفت و جدی گرفته نشد درحالی است که این طرح با اندکی تغییر دوباره به نام دیگران مطرح شده‌ است و متاسفانه تغییرات داده شده به طرح اصلی ضربه زده‌ است.

نماینده سابق گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مذکور یک مدل مناسب برای سوق دادن سرمایه مردم به سمت طرح‌های تولیدی است که با جذابیت‌های قانونی همچون: تنفس خوراک به میزان اصل و فرع سرمایه محقق می‌شود. این طرح راهکار مناسبی برای کنترل نقدینگی، مولدسازی اقتصاد، رفع مشکل تحریم‌ها، جلوگیری از خام فروشی نفت و تامین نقدینگی طرح‌های نیمه تمام پایین دستی نفت و گاز است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر