کد خبر: 89710
A

یک فعال سیاسی اصولگرا ادعا کرد/ ابراهیم رئیسی و فتاح کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نیستند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: این اسامی را که برای انتخابات بیان می‌کنند، گمانه‌زنی‌های بیرونی است در حالیکه اصل مساله فعلا منتفی است. به نظر من هم در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم در خصوص انتخابات ریاست جمهوری صحبت کنیم، مساله ریاست جمهوری یک امر عادی نیست که به سادگی بشود در مورد آن صحبت کرد.

یک فعال سیاسی اصولگرا ادعا کرد/ ابراهیم رئیسی و فتاح کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد کریمی اصفهانی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، درخصوص مطرح شدن احتمال کاندیداتوری پرویز فتاح در انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به سخنان اخیر او، گفت: فتاح قرار نیست در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود و هیچ تصمیمی در این خصوص ندارد، شاید در گذشته چنین مساله‌ای از سوی جبهه پایداری مطرح شده بود اما در حال حاضر اینطور نیست و به نظر من در همین جایی که حضور دارد، خواهد ماند.

وی همچنین درخصوص مطرح کاندیداتوری سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کاندیداتوری آقای رییسی در انتخابات هم منتفی است و ایشان کاندیدای انتخابات نیستند.

دبیرکل جامعه اسلامی بازار و اصناف، در ادامه اظهار داشت: این مواردی که مطرح می‌شود و اسامی افراد را برای انتخابات بیان می‌کنند، گمانه‌زنی‌های بیرونی است در حالیکه اصل مساله فعلا منتفی است. به نظر من هم در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت کنیم، مساله ریاست جمهوری یک امر عادی نیست که به سادگی بشود در مورد آن صحبت کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مهمترین ویژگی دولت منتخب در انتخابات آینده، بیان داشت: رییس‌جمهور آینده چه اصلاح‌طلب باشد و چه اصولگرا نیاز است که سوابق اقتصادی کارنامه کاری‌اش از سایر جنبه‌ها بیشتر و پررنگ‌تر باشد، تا بتواند مسائل اقتصادی و مشکلات را حل کند. چراکه در دولت آقای روحانی از نظر مسائل اقتصادی تقریبا وضعیت خوبی برای مردم نبود. از همان ابتدا هم در جلسه‌ای که با ایشان داشتم عرض کردم که اشتباه ایشان این است که تمام تخم مرغ‌ها را در یک سبد گذاشته و همه توجه ایشان به جای اینکه به داخل باشد، به بیرون است، خیلی بیشتر از همه موضوعات برای برجام وقت گذاشت و این هم به او نتیجه نداد.

کریمی اصفهانی در ادامه گفت: اگر آقای روحانی همین میزان توجهی را که به غرب داشت برای داخل صرف می‌کرد، به نظر می‌رسد خیلی از مشکلات و معضلات ما تاکنون حل شده بود چراکه بخش قابل توجهی از مشکلات ما داخلی است و مربوط به بیرون از کشور نیست که برجام بخواهد این را حل کند. سوءمدیریت‌ها در داخل باعث شده است که نتوانیم به راهکارهای درست برسیم و در نتیجه شرایط را به نحوی بحرانی کردیم که اکنون دیگر پاسخگوی خیلی از مسائل نیستیم.

وی افزود: هر فردی که در انتخابات آینده می‌خواهد کاندیدا شود، فارغ از اینکه اصلاح‌طب باشد یا اصولگرا، باید حتما توجه کند که رزومه و کارنامه‌ای داشته باشد که مشکلات مردم و کشور را حل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه بیان داشت: البته مجددا تاکید می‌کنم که اکنون برای پرداختن به مساله کاندیداها زود است، به ویژه در جریان اصولگرایی افراد زیادی نیستند که چنین تصمیمی داشته باشند و بیشتر افرادی که شما اسم بردید، کسانی هستند که شاید تصمیمی برای کاندیدا شدن نخواهند گرفت.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص فعالیت های این تشکل اصولگرا در خصوص انتخابات، گفت: در  جبهه پیروان جلساتی در این رابطه داریم و تلاش خواهیم کرد به جمع‌بندی مناسبی در این راستا برسیم،  البته یک کار گسترده‌ای هم در این راستا انجام خواهیم داد، اما آنچه که مسلم است این است که لازمه انتخابات وحدت است و این مساله‌ای است که به طور طبیعی انجام خواهد شد و بیشتر مباحث ما هم حول محور وحدت و یکپارچگی است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر