کد خبر: 89774
A

سامانه پاتریوت در همه جهات «عین الأسد» نصب شده است

یک منبع امنیتی در استان الأنبار عراق امروز شنبه گفت که نظامیان آمریکایی سامانه ضد موشکی پاتریوت را در تمامی جهات پایگاه هوایی عین الأسد واقع در ناحیه البغدادی در منطقه هیت(غرب الأنبار) مستقر کرده‌اند. وبگاه «المعلومه» به نقل از این منبع افزود که از زمان ورود نظامیان آمریکایی به پایگاه عین الأسد در اوایل تهاجم به عراق، این نخستین بار است که سامانه پاتریوت را در این پایگاه مستقر می‌شود.

 سامانه پاتریوت در همه جهات «عین الأسد» نصب شده است
به گزارش سایت دیده بان ایران یک منبع امنیتی در استان الأنبار عراق امروز شنبه گفت که نظامیان آمریکایی سامانه ضد موشکی پاتریوت را در تمامی جهات پایگاه هوایی عین الأسد واقع در ناحیه البغدادی در منطقه هیت(غرب الأنبار) مستقر کرده‌اند.

 

وبگاه «المعلومه» به نقل از این منبع افزود که از زمان ورود نظامیان آمریکایی به پایگاه عین الأسد در اوایل تهاجم به عراق، این نخستین بار است که سامانه پاتریوت را در این پایگاه مستقر می‌شود.

 

او گفت که نظامیان آمریکایی شلیک آزمایشی این سامانه را انجام داده و این سامانه مشتمل بر یک گنبد آهنین بزرگ است که امواج الکترونیکی زیادی در اطراف پایگاه ایجاد می‌کند.

 

به گفته این منبع امنیتی، نظامیان آمریکایی مرحله استقرار این سامانه را تکمیل کرده و این سامانه آماده شلیک موشک در صورت حمله موشکی به پایگاه عین الأسد است.

 

این منبع افزود که نظامیان آمریکایی در زمان نصب این سامانه تدابیر بی‌سابقه‌ای اتخاذ کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر