کد خبر: 89919
A

نماینده مجلس: آمریکا زیاد فشار بیاورد از برجام خارج می شویم/ طرح دوفوریتی خروج از برجام در دستورکار مجلس است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکا بخواهد به کشور‌های دیگر فشار بیاورد تا مکانیسم ماشه فعال شود قطع به یقین اولین اقدام ایران خارج شدن از برجام است و اقدامات بعدی نیز انجام خواهد گرفت.

نماینده مجلس: آمریکا زیاد فشار بیاورد از برجام خارج می شویم/  طرح دوفوریتی خروج از برجام در دستورکار مجلس است

به گزارش دیده بان ایران؛ فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  درباره طرح دوفوریتی مجلس پیرامون خروج از برجام، اظهار داشت: طرح دوفوریتی خروج از برجام در دستورکار مجلس است و تعدادی امضا هم برای این طرح جمع آوری شده است.


وی ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد به کشور‌های دیگر فشار بیاورد تا مکانیسم ماشه فعال شود قطع به یقین اولین اقدام ایران خارج شدن از برجام است و اقدامات بعدی نیز انجام خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح‌های مختلفی در مجلس علیه آمریکا وجود دارد که یکی از این طرح‌ها ایجاد یک کمیسیون ویژه برای مقابله با تهدیدات و تحریم‌های آمریکا است.

مالکی افزود: ایجاد چنین کمیسیونی در مجلس می‌تواند ایران را با کشور‌های تحریم شده از سوی آمریکا هم جهت و در یک هدف مشترکی قرار دهد. مجلس نیز چنین تشکیلاتی علیه آمریکا داشته باشد و در این راستا جلساتی با رؤسای کمیسیون‌ها و افراد برجسته برگزار شده است.

این نماینده مجلس یازدهم در پایان بیان داشت: ایران باید در مقابل تحرکات خصمانه آمریکا اقدامات جدی را انجام دهد و هنوز این اتفاق به طور اساسی صورت نگرفته است و باید این اقدامات هر چه زود‌تر هم در مجلس و هم در سطح دولت باید انجام شود.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر