کد خبر: 89977
A

روحانی: سه نفر از رهبران دنیا به خودم گفتند شما الگوی ما در کرونا هستید

رییس جمهور : سه رهبر دنیا به من گفتند که مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شده است

روحانی: سه نفر از رهبران دنیا به خودم گفتند شما الگوی ما در کرونا هستید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم بهره برداری از طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت با  اشاره به اهمیت توسعه معادن طلا ، اظهار کرد: معادن و پتروشیمی توانسته جای صادرات نفت را بگیرد و توسعه معادن می تواند جایگزین ارز خارجی شود. دولت حاضر است برای معادن طلا سرمایه گذاری ویژه انجام دهد.

وی ادامه داد: تولید طلا به ۱۴ برابر رسیده است. طلا می تواند پشتوانه پول ما باشد و دولت آماده تلاش بیشتر در این زمینه است. در چهار ماه امسال نسبت  به پارسال دارای رشد هستیم که این خیلی مهم است. در تولید فولاد دنیا به خاطر کرونا شش درصد کاهش داشته ولی ما ده درصد افزایش داشته ایم.

روحانی بیان کرد: از واحدهای تولیدی به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر می کنم. دشمنان می خواستند بگویند همه کارها باید تعطیل شود اما ما تاکید داشتیم که واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود که آنها عصبانی شدند و می گفتند برای دولت جان انسان ها مهم نیست. می خواستند کشور را به بحران بکشانند اما ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفت که تولید نباید تعطیل شود و کسب و کار هم از ۲۳ فروردین آغاز شد؛ ما گفتیم نان و جان باید با هم باشد.

رییس جمهور همچنین با بیان اینکه سه رهبر دنیا گفتند به من که مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شد، افزود: ما از آغاز دولت دوازدهم دنبال نوسازی ناوگان حمل و نقل هستیم و برنامه ریزی لازم انجام شد که با بدعهدی ترامپ ما دچار مشکل شدیم، ولی نوسازی باید به شکل دیگری انجام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر