کد خبر: 90000
A
دیده بان ایران:

انفجار نطنز یک «حادثه تروریستی» بود/ یک سایت اصولگرا هشدار داد: جمهوری اسلامی پاسخی دردناک و نابود کننده خواهد داد

گمانه زنی درباره عملیات خرابکارانه یا تروریستی بودن آن در حالی مطرح می شود که خبرگزاری دولتی ایرنا درباه سفر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران نوشت که این سفر به دعوت مقامات جمهوری اسلامی و در راستای تداوم همکاری‌ها وتعهدات ایران به عنوان عضو این نهاد بین المللی انجام شده است که می تواند باعث رفع سوءتفاهم ها و تداوم همکاری‌ها شود.

انفجار نطنز یک «حادثه تروریستی» بود/ یک سایت اصولگرا هشدار داد: جمهوری اسلامی پاسخی دردناک و نابود کننده خواهد داد

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت اصولگرای بصیرت در گزارشی ضمن اشاره به انفجار نطنز نوشت: با اعلام سازمان انرژی اتمی، اتفاقی که در نطنز افتاد حادثه انفجاری بوده است که توسط عوامل نفوذی رخ داده است. حادثه ای که بیشتر شبیه یک اقدام تروریستی و ضد امنیتی محسوب می شود. البته قبل از اعلام رسمی جمهوری اسلامی ایران، رسانه های  وابسته به رژیم صهیونیستی و ایالات متحده خرابکاری در سایت نطنز را کار اسرائیل قلمداد کرده اند.

این وب سایت در ادامه گزارش خود هشدار داد: در صورت تایید دست داشتن رژیم صهیونیستی در حادثه نطنز که ممکن است با چراغ سبز آمریکا صورت گیرد، جمهوری اسلامی پاسخی دردناک و نابود کننده با عامل آن خواهد داد. فراموش نکنیم که اسرائیل توان رویارویی با ایران ندارد.
 

گفتنی است روز گذشته بهروز کمالوندی در گفت و گو با شبکه العالم درباره جزییات این حادثه تایید کرده بود که "انفجار اخیر در تاسیسات نطنز عملیات خرابکارانه بود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اعلام این نکته که از نظر خود من این انفجار می تواند حمله باشد یا نباشد تصریح کرده بود که "شورای امنیت ملی از جزییات ماجرا باخبر است به ما هم اعلام کرده اند."

گمانه زنی درباره عملیات خرابکارانه یا تروریستی بودن آن در حالی مطرح می شود که خبرگزاری دولتی ایرنا درباه سفر  مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران نوشت که این سفر به دعوت مقامات جمهوری اسلامی و در راستای تداوم همکاری‌ها وتعهدات ایران به عنوان عضو این نهاد بین المللی انجام شده است که می تواند باعث رفع سوءتفاهم ها و تداوم همکاری‌ها شود.

رافائل گروسی قبل از سفر خود به ایران در توئیت خود اعلام کرد که برای دیدار با مقامات کشورمان برای پرداختن به سوالات باقی‌مانده در خصوص توافقات پادمانی راهی تهران می‌شود. سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز تصریح کرد که این سفر در راستای تداوم تعاملات و همکاری‌ها میان ایران و سازمان بین المللی انرژی اتمی صورت می‌گیرد.

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر