کد خبر: 9002
A

اظهارات نقوی حسینی درباره بحث مذاکره با طالبان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این احتمال وجود دارد که جمهوری اسلامی ایران با برخی از گروه‌ها از جمله طالبان مذاکره کند ولی این موضوع به معنای تایید مواضع آنها نیست.

اظهارات نقوی حسینی درباره بحث مذاکره با طالبان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از میزان حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اظهارات سفیر کشورمان در کابل مبنی بر اینکه ما با طالبان در تماس هستیم ولی با آنها ارتباطی نداریم اظهارکرد: اینکه ایران با برخی گروه‌ها ممکن است مذاکره و نظرات آنها را نسبت به اتفاق‌های منطقه و جهان دیپلماسی بداند امری امکانپذیر است ولی این به معنای تایید مذاکره با طالبان نیست.
 
وی تاکیدکرد: این احتمال وجود دارد که جمهوری اسلامی ایران با گروه‌هایی مثل طالبان مذاکره داشته باشد اما این مذاکره به معنای تایید مواضع آنها و اقداماتی که به ویژه در عرصه فعالیت‌های تروریستی انجام می‌دهند نیست.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ایران هر نوع فعالیت‌های تروریستی را محکوم می‌کند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد این فعالیت‌های در هیچ کشوری از جمله ایران توسعه پیدا کند.
 
نقوی‌حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از هیچگونه گروه‌های تروریستی حمایت نخواهد کرد ولی ممکن است با برخی از گرو‌ه‌ها مذاکره داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر