کد خبر: 90021
A

گاف جدید کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس /آقای نماینده PMD درست است نه PND !

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس و از نمایندگانی که در جریان مسائل هسته ای بوده و خود را صاحب نظر می داند؛ ظاهراً نمی داند "PMD" یا "ابعاد احتمالی نظامی" که در برجام آمده چیست. نکته جالب این است که این نماینده از آن دست افرادی است که به نمایندگان تازه وارد مجلس یازدهم روند کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را آموزش داده است!

گاف جدید کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس /آقای نماینده PMD درست است نه PND !

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدجواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس که همواره اسمش در صف اول مخالفان برجام و مذاکرات بود امروز در صفحه توئیترش بار دیگر از توافقات انتقاد کرد با این تفاوت که او در این توئیت یک اشتباه عجیب و غریبی مرتکب شد. این نماینده مجلس در توئیتیش «PMD» را «PND» نوشت.

او در این توئیت نوشته است: «آقای روحانی ۱۲۰۰ دسترسی به بازرسان آژانس با هدف جاسوسی آنها از سایت ها و اشخاص نتیجه‌اش شد ترور دانشمندان در گذشته و خرابکاری در نطنز و صدور قطعنامه در چندی قبل؛ این است برجام و بستن پرونده PND پس کی باید عبرت بگیرید؟؟!» 

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس و از نمایندگانی که در جریان مسائل هسته ای بوده و خود را صاحب نظر می داند؛ ظاهراً نمی داند "PMD" یا "ابعاد احتمالی نظامی" که در برجام آمده چیست. نکته جالب  این است که این نماینده از آن دست افرادی است که به نمایندگان تازه وارد مجلس یازدهم روند کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را آموزش داده است!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر