کد خبر: 90430
A

نماینده اهواز: اتفاق روستای ابوالفضل به آبروی نظام صدمه وارد می‌کند/ قریب به ۴۰ سال است که مردم در این منطقه ساکن هستند

نماینده اهواز در مجلس گفت: اتفاقی که در روستای ابوالفضل اهواز روی داده و یا ماجرای هفت تپه و یا مسائل مطرح شده در خصوص واگذاری شرکت‌های مادر تخصصی و استراتژیک نظیر توسعه نیشکر برخاسته از تصمیمات خلق‌الساعه بوده که هم به مردم آسیب می‌زند و هم به آبروی نظام صدمه وارد می‌کند.

نماینده اهواز: اتفاق روستای ابوالفضل به آبروی نظام صدمه وارد می‌کند/ قریب به ۴۰ سال است که مردم در این منطقه ساکن هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی با اشاره به اتفاقات روی داده در روستای ابوالفضل اهواز بیان کرد: متاسفانه تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی به جز زحمت برای مردم و خسارت برای نظام و انقلاب چیزی به دنبال ندارد. این قبیل تصمیمات تنها حق مردم را پایمال کرده و آبروی نظام و انقلاب را به خطر انداخته و منجر به سوژه تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که در روستای ابوالفضل اهواز روی داده و یا ماجرای هفت تپه و یا مسائل مطرح شده در خصوص واگذاری شرکت‌های مادر تخصصی و استراتژیک نظیر توسعه نیشکر برخاسته از تصمیمات خلق‌الساعه بوده که هم به مردم آسیب می‌زند و هم به آبروی نظام صدمه وارد می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که در خصوص مبارزه با زمین‌خواری حائز اهمیت است این است که ما باید مردمی که در مناطق کمتر توسعه یافته چندین سال سکونت داشته و از قشر ضعیف جامعه هستند را از زمین‌خواران بزرگ جدا کنیم. مناطقی نظیر روستای ابوالفضل و کوی مدرس که قریب به ۴۰ سال است مردمی از قشر مستضعف در آن ساکن هستند مسلما زمین‌خوار به شمار نمی‌روند.

یوسفی در ادامه تاکید کرد: در حوزه مبارزه با زمین‌خواری مطالبه ما باید برخورد با عده‌ای باشد که با شعار حمایت از مستضعف هر روز زمین‌هایی را در اطراف شهرهای بزرگ تصرف می‌کنند و قطعا این زمین‌خواران مردم عادی نیستند.

نماینده مردم اهواز در پایان با بیان اینکه مردم مناطقی که چندین سال است در این منطقه سکونت دارند و از قشر ضعیف هستند نیاز به حمایت دارند و ما باید مشکل سند آنها را برطرف کنیم، گفت: بحث زمین‌خواری در اطراف اکثر شهرها و کلانشهرها به خصوص اهواز وجود دارد و عده‌ای سودجو به دنبال تصرف زمین‌ها هستند، اما ما باید مردم را از این سودجوها تفکیک کرده و اجازه ندهیم که به مردم آسیب وارد شود. زمین‌خوار واقعی فردی است که زمین‌های بزرگ را تصرف کرده و قطعه قطعه به فروش می‌رسانند و در ظاهر نیز قصد حمایت محروم را دارند. باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و اجازه ندهیم تا به مردم آسیبی وارد شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر