کد خبر: 90552
A

عباس امیری‌فر: باجناق سابق آقای ولایتی در کل آدم بَدی نیست

این فعال سیاسی درباره صادق محصولی گفت: او زمانی عضو کابینه دولت نهم و دهم بود و دو فرزندش در قم روحانی شده‌اند و مشغول تحصیل هستند.

عباس امیری‌فر: باجناق سابق آقای ولایتی در کل آدم بَدی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس امیری‌فر درباره جلسه جبهه پایداری با آیت الله مصباح برای جلب حمایت ایشان از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: پایداری هم یک تشکل سیاسی است که می تواند برای شور بیشتر انتخابات فعالیت کند. البته از الان قضاوت کردن زود است چون در پایان ثبت نام نامزدها مشخص می شود چه کسانی عزم جدی برای نامزدی در انتخابات دارند.

وی درباره مشی امتیازخواهانه پایداری از جریان اصولگرا اظهار کرد: شاید برخی افراد در حوزه طرفداران آنها این طور باشند اما آنها هم افراد متدین هستند و در چارچوب اصولگرایی تعریف می شوند اما بالاخره سلایق متفاوت است و هر کسی شاید نظر خودش را دنبال کند. در انقلاب اسلامی آزادی وجود دارد و هر مجموعه ای نیز حرف خود را می زند.

این فعال سیاسی درباره صادق محصولی گفت: او زمانی عضو کابینه دولت نهم و دهم و باجناق آقای ولایتی بود، فردی نمازخوان است؛ دو فرزندش در قم روحانی شده‌اند و مشغول تحصیل هستند. در کل آدم بدی نیست، به هر حال در مجموعه ای از نظام مشغول فعالیت است، کار می کند و زحمت می کشد. حالا شاید نظر من یا کس دیگری را قبول نداشته باشد.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر