کد خبر: 90721
A
دیده بان ایران:

الیاس نادران در جلسه روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون جهش تولید چند رای آورد؟/ الیاس هم وارد لیست سیاه نماینده تَر ها شد

خبرگزاری خانه ملت روزگذشته بدون اشاره به آرای اخذ شده در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون جهش تولید تنها اعلام کرد که «سید شمس‌الدین حسینی» به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد؛ «سید احسان ارکانی» و «غلامرضا نوری» هم نواب رئیس اول و دوم کمیسیون مذکور شدند.

الیاس نادران در جلسه روز گذشته انتخابات  هیئت رئیسه کمیسیون جهش تولید چند رای آورد؟/ الیاس هم وارد لیست سیاه نماینده تَر ها شد

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در حالی در مجلس برگزار شد که بسیاری گمان داشتند که «الیاس نادران» پس از نرسیدن به ریاست مرکز پژوهش های مجلس و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه این بار قطعاً به ریاست کمیسیونی که گفته می شود برای دلجویی از او تشکیل شده است دست یابد اما شنیده حاکی از این است که برخی از صاحب نفوذان صدر نشین مجلس یازدهم به دلیل اظهارات تند الیاس نادران در شبکه های اجتماعی او را هم مانند مصطفی میرسلیم در لیست سیاه خود قرار داده اند. 

در همین رابطه بخوانید:

چگونه یک انتخابات دیگر در مجلس یازدهم «مهندسی» شد؟/ هیچ چیز کمیسیون جهش تولید به الیاس نادران نرسید!/ سید شمس‌الدین حسینی با حمایت چه کسی رئیس شد؟

 

خبرگزاری خانه ملت روزگذشته بدون اشاره به آرای اخذ شده در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون جهش تولید تنها اعلام کرد که «سید شمس‌الدین حسینی» به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد؛ «سید احسان ارکانی» و «غلامرضا نوری» هم نواب رئیس اول و دوم کمیسیون مذکور شدند.

این در حالی است که در رای گیری که صبح روز گذشته در صحن علنی مجلس برای انتخاب اعضای کمیسیون انجام شده بود الیاس نادران با اختلاف 7 رای بالاتر از حسینی قرار داشت. آرای که در انتخاب هیات رئیسه گویا به شکل مهندسی شده ای تغییر یافت و الیاس نادران حتی به عنوان سخنگوی کمیسیون هم رای لازم را کسب نکرد. در رای گیری صحن مجلس برای عضویت در این کمیسیون الیاس نادران ۱۳۶ رأی و سید شمس‌الدین حسینی ۱۲۹ رأی کسب کرده بودند که چند ساعت بعد و در انتخابات هئیت رئیسه الیاس نادران 6 رای و سید شمس‌الدین حسینی 8 رای را به دست آورند و با این حساب الیاس نادران که گفته می شد قطعاً به ریاست این کمیسیون خواهد رسید بازنده این انتخابات لقب گرفت.

برخی اخبار رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که علیرضا زاکانی در ناکامی نادران نقش قابل توجه ای را بازی کرده است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر