کد خبر: 9097
A
یک مسئول در استانداری تهران به دیده بان ایران خبر داد؛

هیچگونه مجوزی برای تجمع مقابل سفارت انگلیس صادر نشده است

از صبح امروز در کانال‌های تلگرامی منتسب به جریان اصولگرا بویژه نیروهای تندرو این جریان، فراخوانی مبنی بر برپایی تجمع در مقابل سفارت انگلیس در بعدازظهر امروز(یکشنبه) دست به دست می‌شود. بهانه صدور این فراخوان هم اظهارات اخیر "ترزا می" نخست وزیر و "بوریس جانسون" وزیر خارجه انگلیس است

هیچگونه مجوزی برای تجمع مقابل سفارت انگلیس صادر نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از صبح امروز در کانال‌های تلگرامی منتسب به جریان اصولگرا بویژه نیروهای تندرو این جریان، فراخوانی مبنی بر برپایی تجمع در مقابل سفارت انگلیس در بعدازظهر امروز(یکشنبه) دست به دست می‌شود. بهانه صدور این فراخوان هم اظهارات اخیر "ترزا می" نخست وزیر و "بوریس جانسون" وزیر خارجه انگلیس است؛ اظهاراتی  که در جریان سفرهای این دو مقام انگلیسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس ایراد شده و کارشناسان امر، آنها را صرفا برای جلب توجه اعراب و فاقد کارکردی خاص می‌دانند. 

در این میان این سوال مطرح می‌شود که این نیروهای تندرو که در سالهای پیش با خودسری‌ها و اعمال ناشیانه خود در یورش به اماکن دیپلماتیک سایر کشورها، هزینه‌های مادی و معنوی هنگفتی را بر ملت ایران تحمیل کردند؛ آیا برای برپایی تجمع امروز خود، از دستگاه های ذیربط مجوزی را اخذ کرده اند؟

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که نهادهای ذیصلاح در این رابطه اعم از فرمانداری تهران، استانداری تهران و شورای تامین استان، هیچگونه مجوزی را برای برپایی تجمع در بعدازظهر امروز صادر نکرده اند؛ از اینرو برپایی هرگونه تجمعی در هر نقطه از پایتخت بالاخص در مقابل اماکن دیپلماتیک سایر کشورها اکیدا ممنوع و غیرقانونی است.

در همین رابطه «پیام برازجانی» دبیر شورای ارتباطات و اطلاع رسانی استان تهران به خبرنگار دیده بان ایران گفت: تا این لحظه هیچگونه مجوزی برای برپایی تجمع در مقابل سفارت انگلیس صادر نشده است و تاکید مسئولان و متولیان نظم و امنیت استان این است که افراد از اینگونه اقدامات اجتناب کنند و مصالح ملی و شان نظام را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین اضافه کرد: اگر برخی افراد به برپایی تجمع مقابل سفارت انگلیس اصرار دارند، حتما باید قبل از انجام این کار، با مراجعه به فرمانداری نسبت به کسب مجوز اقدامات مقتضی را صورت دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر