کد خبر: 91135
A
دیده بان ایران:

توییتر، اکانت آمنه سادات ذبیح‌پور را بست

توییتر، اکانت آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صداوسیما را به دلیل نقض قوانین توییتر به حالت تعلیق درآورد.

توییتر، اکانت آمنه سادات ذبیح‌پور را بست

به گزارش دیده بان ایران؛ شبکه اجتماعی توییتر، اکانت آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صداوسیما را به دلیل نقض قوانین توییتر به حالت تعلیق درآورد. این خبرنگار صداوسیما که نامش پس از اعتراضات آبان 98 بیش از پیش در شبکه های اجتماعی منتشر و شنیده می شد از خبرنگاران فعال در حوزه سیاسی است که مسئول بررسی اتفاقات شبکه های مجازی را برعهده دارد و بیشتر مواقع مشغول بررسی و آنالیز شبکه های ماهواره ای خارج از کشور و تهیه گزارش های جدید و بروز برای اخبار صدا و سیما مخصوصا خبر ۲۰:۳۰ است.

این خبرنگار کنونی صداوسیما پیشتر و در دولت محمود احمدی نژاد توانسته بود لقب بهترین خبرنگار حوزه دولت را به خودش اختصاص دهد و سال 92 رییس جمهور وقت به خاطر پوشش مناسب گزارش های دولت های نهم و دهم از او تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است گزارش آمنه سادات ذبیح پور از خانواده پویا بختیاری از جان باختگان حوادث آبان یکی از جنجالی ترین گزارش های این خبرنگار صداو سیما بود که با واکنش بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر قرار گرفت.

از دیگر جنجال‌های این مجری رسانه ملی! می‌توان به توئیت سپیده قلیان درباره نقش ذبیح‌پور، در برخی ماجراها اشاره کرد.

سپیده قُلیان، زندانی سیاسی است که در آبان ۱۳۹۷ در جریان اعتراضات کارگری ۱۳۹۷ بازداشت شد.

برنامه‌ی تلویزیونی بیست و سی با پخش گزارشی به‌نام «طراحی سوخته» به مصاحبه علیه خودشان پرداخت. سپیده قلیان طی یادداشتی در صفحه شخصی خودش از آمنه‌السادات شکایت کرد.

 

IMG_20200913_155408_059

مجریان بیست‌و‌سی

چندی بعد عکسی از این خبرنگار در رسانه‌ها منتشر شد که در آن زنی شبیه به ذبیح‌پور با لباس نظامی را نشان می‌داد که البته این خبر تکذیب شد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر